Gratis Vakantie in Zuid Frankrijk!

Wij zijn een Nederlands gezin en hebben in Zuid Frankrijk (34 km van Cahors) een huis met zwembad en mini camping. Twee van onze kinderen (19 en 22 jaar) zouden ons graag rond 23 juli willen bezoeken maar zij hebben nog geen vervoer. Daarom bieden wij degene die ze naar ons toe brengt, en ze een week later weer mee terug naar Nederland neemt, een gratis vakantie aan op ons kampeerterrein. Het is een kleine camping in een hele rustige omgeving maar wel met stroom, water, toilet, douche en natuurlijk gebruik van het zwembad. Wel moet je je eigen tent of caravan mee nemen en zelf verzorgend zijn.

Wil je meer weten of foto’s zien dan mag je ons altijd mailen. :zon02:

Goh jammer dat ik dit nu pas zie! Ik heb mijn vakantie naar frankrijk zo’n twee weken geleden al geboekt bij http://vrijuit.nl/vakantie-frankrijk.aspx. Mochten jullie volgend jaar weer zo’n aanbod hebben houd ik mij aanbevolen! :slight_smile:

Goedenmiddag,

Wij lazen jullie vraag cq advertentie en wellicht zouden wij voor vervoer kunnen zorgen.

Wij zouden graag een deel van onze vakantie in Frankrijk doorbrengen, maar ons vakantiebudget is wat beperkt, waardoor we aan het zoeken zijn naar een betaalbare vakantie. Vanzelfsprekend is het geen probleem om jullie kinderen mee te nemen en weer veilig thuis te brengen. Wij hebben al een aantal malen mensen ( met paarden) naar Frankrijk gebracht en weer opgehaald.
Waar we benieuwd naar zijn is de reisdata. Moet dit precies de 23e zijn en een week later retour of kunnen hier enkele dagen speling in zitten? Natuurlijk zouden wij ook graag wat meer weten over jullie minicamping! Wij wonen zelf in het midden van het land (regio Zwolle) en rijden met een Volvo station, dus ruimte voor passagiers en bagage is geen probleem. Natuurlijk kunnen we vooraf even nader contact hebben of telefonisch kennismaken als dit voor beide een goed plan lijkt te zijn.

Vriendelijke groeten en in afwachting van een reactie.

Patrick en Marloes
mjvandekieft@hotmail.com