Aangeboden: Verblijfplaats Frankrijk

Hallo !
Ik zoek een nederlands talig meisje (tot maxi 20 jaar), om een paar maanden in Frankrijk te verblijven. Ik vraag een bijdrage, voor diversen kosten, van 150,00 euro per maand. Ik woon in de Dordogne, en leef samen met mijn dochter van 7.
Als je de franse taal wilt leren, … je bent welkom.
Misschien vraag ik je om een paar uurtujes per week op mijn dochter te passen, maar dat is alles.
Groetjes. :wink:

Hallo,

Ik ben dan wel geen meisje maar een jongeman van 29 jaar.
Ik ben op zoek naar een plaats om te wonen en te werken in Frankrijk.
Graag wil ik de Franse taal goed leren. Ik wil namelijk een internationale carriere tegemoet gaan. Na Frankrijk wil ik doorriezen naar Spanje.

Ik hoop dat u mij toch kunt helpen . U kunt mij mailen of bellen

06-11202171

Hallo daar , ik ben een meisje van 29 en heb ook een dochtertje van 5 graag zouden wij een tijdje in Frankrijk verblijven samen met mijn vriend .Graag zouden wij natuurlijk ook op uw dochtertje passen . De kosten nemen wij er natuurlijk ook bij . Is er ook mogelijkheid om werk te vinden in jou omgeving ?? Voor de dagen op te vullen he . Ale wachtend op uw antwoord verblijf ik in het koude Belgie .

Groetjes Biljana ,Di-Angelina en Dirk

Biljana , nog eens mijn email is diangelina101@hotmail.com.Daaag.

Hoi,

Ik ben een 19 jarig meisje en ben op zoek naar werk in de Dordogne streek.
Mijn beste vriendin gaat al 2 maanden naar ginder en ik zou graag meereizen.
Ik wil gerust 2 maanden bij jullie in komen wonen en af en toe op je dochter passen en daarvoor 150 euro per maand betalen, indien u mij eventueel aan een job kan helpen?
Heeft u enig idee waar ik misschien nog terecht kan voor een job, eender wat?
Ik heb al alle mogelijke campings en hotels aangeschreven, maar deze zitten bijna allemaal volzet.
Alvast bedankt

hallo daarrrr…
ik ben nou ook net geen 20 meer maar wel een jonge dame van 25 die basis frans spreekt… maar het vloeiend wil leren spreken!!! ik wil ook heeeeel graag weg uit nederland!!! ik heb het helemaal gehad hier… en wil dolgraag in frankrijk mijn leven voortzetten!!! verder kom ik uit een groot gezin en weet dus met kinderen om te gaan!!! Meneer!!! help mij de eerste stap te zetten om nederland te verlaten en laat mijn droom uit komen dat ik in frankrijk kan wonen!!! u kunt mij bellen op 0641581004 of mailen naar ahlamchick@hotmail.com

Gevraagd:
Wij echtpaar (62 en 69 jr.) willen graag op vakantie met de auto voor een periode van ca. 3 weken.
Inkomen is bescheiden en daarom ook de reden om op zoek te gaan voor een “low budget” vakantie.
Wie weet of heeft mogelijkheden voor ons na 15 juli.
Advies of suggesties worden graag gehoord.

Ik wil ook wel! Kom net terug uit de dordogne, ben mijn scriptie aan het schrijven… hbo pedagogiek… zou er graag nog een tijdje verblijven! zo heerlijk!
Groet! Karin.

Ah ik zie net dat de advertentie in 2003 is gezet! … misschien dat we toch iets voor elkaar kunnen betekenen? … laat maar weten bij interesse! … groet!