Enthousiaste Nederlands sprekende au pair gezocht in Zuid West Frankrijk

Hallo,

Wij zijn een jong gezin in zuid west frankrijk en op zoek naar een enthousiaste, energieke au pair die ons kan helpen onze hectische leven te runnen. We hebben 3 kindjes (4.5 & 2.5 jaar) en 2 honden. We werken allebei fulltime.
Ik hoor graag van je als je interesse hebt en dan kan ik je meer vertellen.

groeten,
marie

Om welke periode gaat het?

Hoi,

Wij kunnen iemand vanaf nu gebruiken. Andere periodes zijn ook welkom maar t hangt ervan af wanneer. Ik hoor graag van. via pb berichtje.

Beste Marie,
Ik zou in de zomervakantie kunnen, maar andere maanden niet omdat ik lerares ben en dus gebonden ben aan de vakantie.
De meivakantie zou misschien ook kunnen, maar ik weet niet hoe het in Frankrijk zit met de vakanties.
Hartelijke groet, Janneke Majoor

Hallo Marie,

Mij zou het erg leuk lijken! Heb veel opgepast dus al aardig wat ervaring. Alleen zou ik pas vanaf september kunnen, een half jaar of een jaar.
Ik hoor graag van u

Met vriendelijke groet,

Concha Gloudi

hey,

Ik ben Lucia en ik ben 18 jaar oud. Ik zou vanaf nu kunnen tot wanneer het nodig is. op dit moment heb ik geen school of vast werk dus ik heb veel tijd nu.

Ik spreek alleen geen frans maar ik zou het natuurlijk wel willen leren als dat nodig is.

Ik hoor van jullie,

Beste Marie,

Mijn naam is Romy en word 1 juli 18 jaar. In de maand juli en begin augustus zou ik graag werken in het buitenland. Ik heb enige ervaring met oppassen en zou dit graag combineren door mezelf te omgeven in een andere cultuur. Ik heb basiskennis van de Franse taal. Ik hoor graag van jullie

Groetjes Romy

Hallo Marie,

Mijn naam is Ilse en ik ben op dit moment 21 jaar. Ik ben sinds april gestopt met de opleiding SPH (Sociaal Pedagogisch Hulpverlening) en ik ben op dit moment volledig beschikbaar. Voor deze opleiding heb ik met succes MBO Onderwijsassistent afgerond en hierbij veel ervaring opgedaan met kinderen van verschillende leeftijden en ook met kinderen met een speciale leerbehoefte. Daarnaast pas ik in mijn vrije tijd op kinderen van verschillende leeftijden en verricht hierbij ook verschillende werkzaamheden. Door deze ervaringen weet ik goed hoe ik kinderen kan bezig houden en hoe ik met ze om moet gaan.

Ik hoop wat te horen van jullie.

Groetjes, Ilse

Beste wereldwijzer vrienden,
** marie32100
Guest** is niet meer geregistreerd hier op wereldwijzer!!
Jullie kunnen altijd een nieuw topic posten op het au pair forum .
groet,georgessiam.