au pair/huishoudelijkhulp aangeboden

Hoi lieve familie’s! :dag:

Mijn naam is Anoeska, ik ben 20 jaar en na 1,5 jaar SPH te hebben gestudeerd, ben ik opzoek naar een nieuw leerzaam avontuur. Ik ben gestopt met de studie omdat het uiteindelijk niet was wat ik zocht. Ik houd van het sociale gedeelte maar miste het creatieve. Ik ben namelijk graag creatief bezig en wil hier in de toekomst ook iets mee doen.
Maar voor nu: opzoek naar een leerzaam avontuur in het buitenland. Ik ben tijdens vakanties met mijn ouders verliefd geworden op Frankrijk en zou graag de Franse taal beter leren beheersen. Ik ben dus opzoek naar een leuk gezellig gezin in Frankrijk die mij als au pair een tijdje in huis wil nemen. Ik heb ervaring met oppassen heb tijdens mijn opleiding ook stage gelopen bij een kinderdagverblijf. Verder heb ik vakantiebaantjes gehad als schoonmaakster: ik ben dus niet vies om af en toe te helpen in het huishouden. Ik ben gek op kinderen. Ik knutsel, sport en speel graag met ze mee. Eventueel helpen met huiswerk vind ik ook geen probleem.

Mocht je iemand kennen, of ben je iemand die een au pair zoekt, stuur gerust een berichtje!

Beste Anouska,
We hebben al contact gehad met elkaar, maar ik wil je toch nog vragen of je het zeker weet?!
Van wanneer tot wanneer zou je beschikbaar zijn?
Groetjes en tot horens
Annelies

Hallo Anouska,
Wij zijn nog op zoek naar hulp om onze 7 jarige dochter bezig te houden tijdens de zomer maanden. We wonen in Frankrijk, op 20 km van Geneve. Onze dochter haar 1st taal is frans maar ze verstaat vrij behoorlijk nederlands, maar spreken doet ze het niet daarom zijn we op zoek naar een nederlandstalige au pair. Naast het frans spreekt onze dochter Bulgaars (mama is bulgaars, ik ben belg, nederlandstalig) en ze verstaat vrij goed engels. Als jij frans wil leren dan is dit een ideale kans, als je frans van een beginnend, normaal niveau is. Indien je frans al heel behoorlijk is en je op zoek bent om het te optimalizeren dan is het niet ideaal, vermits we, beide ouders niet van franse afkomst zijn. Zoals reeds gezegd wonen we op 20km van Geneve, dus idealiter heb je een rijbewijs. Waar we wonen is in t groen met zicht op 't meer en met zwembad, weliswaar als je naar 't stad wil heb je een auto nodig, vandaar idealiter een rijbewijs. Indien je geintresseerd bent laat iets weten, email of aerts.ives@gmail.com of aerts.i@pg.com (laatste is mijn werkemail maar in outlook en de site zei dat outlook niet werkt vanaf deze site). Ook als je niet geintresseerd bent laat iets weten.
alvast vele groetjes en hopelijk tot gauw.
Ives