Au Pair gezocht Frankrijk (vlakbij Luxemburg)

Hallo,

Wij zoeken een Au Pair voor onze kinderen van 11 en 2. We wonen vlak bij Thionville.Tville ligt vlakbij Luxemburg, en is niet ver van Metz en Nancy. Eem mooie omgeving en er zijn voldoende activiteiten (uitgaan, shopping, sport, natuur). Taal is erg belangrijk voor ons want wij spreken Frans (voornamenlijk), Engels en ik wil graag dat de jongste ook Nederlands leert praten. We zijn een actieve familie, en in de weekeinden zijn we altijd druk bezig. Start datum: voor het eind van 2015 tot en met july 2016. Bij voorkeur een vrouwelijke Au pair van 20 jaar of ouder, die een basisniveau Frans heeft. Als je geinteresserd bent, laat het me dan weten. Dankjewel!

Beste,

Mijn naam is Mayke Visser (21 jaar), woon momenteel in Millau in frankrijk tot 18 oktober. vanaf 18 oktober ben ik op zoek naar een nieuwe baan in frankrijk. Momenteel werk ik als receptioniste, animatie (kids club, bingo, karaoke ,knutsel,musicals, alles wat qua kinder animatie op een camping hoort) ik kom uit een gezin met 4 kinderen en weet dus hoe ik zorg moet dragen voor ander. ik heb een rijbewijs en spreek bijna vloeiend frans. Nederlands is mijn moedertaal maar, omdat wij vroeger in aruba hebben gewoond en engels talige nanny’s hebben gehad is mijn engels er met de pap lepel in gegoten (soms zelfs beter als mijn nederlands). mijn hobby’s zijn paardrijden en voetbal. ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeert en anders ben ik via de mail en skype bijna altijd te bereiken.

vriendelijke groet,
Mayke Visser