au pair avontuur

Hoi lieve mensen,
Mijn naam is Anoeska, ik ben 20 jaar en na 1,5 jaar SPH te hebben gestudeerd, ben ik opzoek naar een nieuw leerzaam avontuur. Ik ben gestopt met de studie omdat het uiteindelijk niet was wat ik zocht. Ik houd van het sociale gedeelte maar miste het creatieve. Ik ben namelijk graag creatief bezig en wil hier in de toekomst ook iets mee doen.
Maar voor nu: opzoek naar een leerzaam avontuur in het buitenland. Ik ben tijdens vakanties met mijn ouders verliefd geworden op Frankrijk en zou graag de Franse taal beter leren beheersen. Ik ben dus opzoek naar een leuk gezellig gezin in Frankrijk die mij als au pair een tijdje in huis wil nemen. Ik heb ervaring met oppassen heb tijdens mijn opleiding ook stage gelopen bij een kinderdagverblijf. Verder heb ik vakantiebaantjes gehad als schoonmaakster: ik ben dus niet vies om af en toe te helpen in het huishouden. Ik ben gek op kinderen. Ik knutsel, sport en speel graag met ze mee. Eventueel helpen met huiswerk vind ik ook geen probleem.

Mocht je iemand kennen, of ben je iemand die een au pair zoekt, stuur gerust een berichtje!

Hoi Anoeska, welkom op Wereldwijzer! Ik zie dat je ons Au-pair forum al hebt gevonden, dan komt het vast goed.

Anouska, `Ben je nog op zoek naar een gezin in Frankrijk???
Wij houden ons aanbevolen…
Eind juni tot eerste week september.
Hoor graag snel van je.

Groetjes, Annelies, Thomas, Maxime en Antoine

Graag verder in het Au-pair forum.