E Maill Adres Hotel Grand Iskandil Gumbet

Wie heeft voor mij het goede e maill adres van hotel Grand Iskandil in Gumbet ???

groetjes Sem.

Ik zal even voor je gaan zoeken, heb het email adres van het hoofd van het animatie team van Iskandil… Zal mijn best doen maar zal wel even duren!!!

Liefs Linda

Ik zal maandag even op mijn stage kijken in de toeristiek, en anders kun je het misschien op de site vinden: www.iskandil.com.tr

Ciao Cynthia

Ik heb mn maill naar bovenstaand e maill adres gestuurd, maar dan krijg ik hem terug als "failure notice ".
Dus ergens gaat er iets mis.

Bednkt alvast, Sem.

Volgens mij is dit het juiste adres:

iskandil@iskandil.com.tr

Heb voor je gezocht maar kan hem niet meer vinden ben bang dat ik hem gewist heb…
Staat er geen telefoon nummer op internet??

Je kunt ook een kijkje nemen op www.ikspreekgeenx.nl een Nederlandse telefoongids voor mensen en bedrijven in het buitenland heb je Google al geprobeerd???

Liefs Linda

Hoi Linda,
Ik heb de maill voor de tweede keer naar bovenstaand e maill adres gestuurd
en kreeg hem weer terug, nu gebeurt dat wel vaker bij mij, en dan blijkt dat die persoon toch de maill heeft ontvangen, dus ik wacht gewoon maar af.
Het gaat om de reservering van 2 kamers die we graag naast elkaar willen hebben, en ik had met hulp een leuke maiil in het turks gestuurd.
Maar bedankt voor het meedenken.

Groetjes Sem.

FF langs het reisbureau, en vragen naar het faxnr! Of mss hebben ze daar wel hun email-adres. Anders kun je het faxen en dan is het ook opgelost toch.

Suc6
Annemiek

http://www.iskandil.com.tr/EN/Default.asp

Als je op deze site staat kun je een bericht sturen aan het hotel…good luck!

Ik heb dus net voor de derde keer een maill gestuurd, ben benieuwd, stel dat ze die andere 2 toch hebben ontvangen… :angry:
Lekkere indruk maak ik dan…
In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp.

Groetjes Sem.