Ik ben dus 2 weken terug van Grand Iskandil.
Ik heb daar een leuke ober ontmoet.
Ik heb zijn email gekregen maar ik kan op 1 of andere manier niets sturen want dan zegt hij dat het is mislukt.
Ik heb er veel verdriet van gehad want ik vind hem echt leuk.
nu heb ik 1 vraagje ;
Kent 1 van jullie Fatih uit hotel Grand Iskandil?
Of misschien Tarik uit hotel Grand Iskandil?
Ik hoop dat 1 van jullie zeker fatih kent, dan is er misschien nog hoop dat ik hem een x spreek , want ik mag niet naar turkije van mijn ouders.
@Love Turkey
ik heb een jongen op msn, maar als ik hem mail dan komen de mails ook niet aan, maar hij kan met dat adres dus wel op msn. misschien heb jij hetzelfde. voeg hem toe op msn en misschien zie je hem wel eens verschijnen. of misschien kun je het hotel eens bellen en naar fatih vragen.verder kan ik je niet helpen.
Love Turkey heb je een foto van hem?? Ik ken wel aardig wat mensen in Grand Iskandil… en misschien kan ik via via voor je achter zijn telefoonnummer voor je komen…
ik heb nog geen foto maar die krijg ik wel van vrienden van ons.
ik laat zo snel mogelijk weten als ik de foto heb .
maar dat kan nog wel even duren
hij had wel eens een bril op en hij werkt heel de dag bij het zwembad.
Sorry dat ik dit nu allemaal vraag maar ik vind het tegek dat je dit voor me wilt proberen en ben wel ene beetje nieuwsgierig maar heb je al zijn nummer ofniet ?
ALVAST HARHARSTIKKE BEDANKT ALS HET LUKT
Ik ben dit jaar voor het eerst naar bodrum geweest, naar Grand Iskandil… En ben op zoek naar een lange ober hehehe ik had kennis gemaakt met hem daar maar ben zijn naam helemaal vergeten… Zijn foto is genoeg hij was echt lekkelijk
Nou ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen…
Jaa dat weet ik heb namelijk contact met andere obers ben zelf ook turks dus is makkelijk… alleen zij weten niet waar hij nu werkt… iets man jean ofzo heette hij ik weet het echt niet meer