Ik ben van plan om een reis te boeken met de reisorganisatie Dynamic Holland. Is er iemand bekend met deze reisorganisatie?
Ze zijn n.l. niet aangesloten bij organisatie’s zoals de ANVR.
Alle reacties, zowel positief als negatief zijn welkom!
Ik ben niet bekend met de reisorganisatie, maar het is naar mijn idee altijd verstandiger om bij een organisatie te boeken die wel is aangelosten bij anvr sgr.
Nooit van gehoord, maar ben het eens met Prenses, zou nooit boeken bij een organisatie die niet is aangesloten bij het SGR en ANVR. Staat de accommodatie die jullie op het oog hebben niet bij een andere touroperator in de gids?
Bedankt voor jullie reactie. Ik had niet gedacht dat er zo snel gereageerd zou worden!
Wat ik op het oog heb is een georganiseerde reis voor singles,
incl. excursies enzo.
Het grote voordeel voor mij is dat het een groepsvakantie is,
maar ik heb ook de mogelijkheid om zelf dingen te ondernemen.
Ik kan wel een accomodatie gaan boeken, maar dan heb je alleen nog maar een appartement of hotel.
Dus om zelf een accomodatie te gaan zoeken is denk ik geen optie.
Maar er zijn toch wel meerdere touroperators die singlereizen organiseren waarbij je een deel met de groep kunt ondernemen maar ook alleen als je daar behoefte aan hebt…Misschien kun je dat 's navragen bij een reisbureau, ze kunnen daar ongetwijfeld meer over vertellen. Stel je voor dat er straks iets mis gaat tijdens je vakantie of al voordat je bent vertrokken, dan heb je wel een probleem als de reisorganisator niet is aangesloten bij het SGR en ANVR…
Leuk trouwens dat je naar Turkije wilt gaan! Heb je al een bepaalde plaats in gedachten?