Beste vrienden,vorige maand heb ik de “koningsfeesten” meegemaakt in Bangkok.Als afsluiting van de feesten,kreeg iedereen gratis een dvd schijfje.Heb één exemplaar over,die ik wil geven(gratis+opsturen)aan iemand die getrouwd is met een thaise in Ned/Bel Wij farangs hebben er niet veel aan maar uw partner zal er heel blij met zijn.Dit om niemand te bevoordelen of te benadelen,stel ik een vraag;Wat is de leeftijd en de maand waarin ik ben geboren?degene die het dichts bij het antwoord is krijg het exeamplaar opgestuurd(gratis)veel succes!!georgessiam.
Hahaha…das een leuke Georges…
Ik denk dat je 43 bent… En ik vind je wel een april-type, dus volgens mij ben je geboren in april ![]()
goed geprobeerd Dave,maar helaas:unibrow:en bedankt dat je me hoog of laag hebt geschat!!je antwoord is genoteerd Dave!!groetjes:georgessiam.
Ja George jij schud het allemaal zo uit de mouw.
Aangezien ik wel eens gelezen heb dat je nog maar een paar jaartje’s hoeft te werken schat ik je op 58 jaar en aangezien je altijd opgewekte humeur, een zomer kind augustus als maand :king:.
Tjaaa Jan, Ik zou feitelijk aan je oren moeten trekken,ha ha ha !!dus we zakken met de leeftijd,meer zeg ik niet!goed geprobeerd!! Heb daarstraks de dvd ff bekeken(ziet er leuk uit,moet ik zeggen)Iedereen die een Thaise vriendin in Ned/bel mag verschillende pogingen doen om mijn leeftijd te raden,bij gelijke stand,bepaald de maand waarin ik ben geboren!gegroet:georgessiam.
Nou bij deze dan mijn excuses maar het kwam louter door dat je aangaf dat je nog maar een paar jaartje’s hoefde te werken.
Dan om het een beetje goed te maken 49 jaar maar de maand blijft hetzelde :dag:.
555555555+
Jan je zit er pal op!! gefeliciteerd!! ik ben 49jaar en ik ben inderdaad een zomerkind(juli) 27/07/1960 is mijn geboorte datum! als je nog ff je adres via pm kunt doorsturen dan kan ik het morgen posten!!nogmaals gefeliciteerd****
Tja George je gaf niet aan hoeveel keer er geraden mocht worden p/p dus was de 2 de keer meer een goedmakertje.
TNX, Jan.
Jan,
Maak je nog een kopie voor de verkoop??
Ton:dag:
Dat is wel erg op zijn Thais, maar als je geïnteresseerd bent… 5 euro p/st :king: trouwens…:idea:
Groet, Jan :chin:
Ik denk dat Jan er genoeg maakt om nog een aantal lotingen te houden haha! Leuke idee trouwens Georges :idea:!
Ik denk dat de vrouw van Jan heel tevreden zal zijn!Dat is toch plezant Thomas iemand gelukkig maken!Ikzelf heb me in het zweet moeten lopen om aan die dvd te geraken!had ook die avond een roze t-shirt gekocht,maar die verloot ik lekker niet.groetjes:georgessiam
Dat is nou jammer George, maar ben al zeer tevreden met mijn gewonnen prijs, alvast bedankt !!!
Beste Jan,uw pakje heb ik vandaag op de post gedaan!veel kijkgenot!! georgessiam.:dag:
Zeer gewaardeerd George, khob khun krap.
DVD ontvangen George maar dat wist je al dmv een PB, toch nog even gepost voor de statistieken.
Groet, Jan.
Had het ondertussen al door Jan,in de toekomst zal ik nog "nuttige"geschenken weggeven,misschien win je weer?Ben wel heel tevreden dat het dvd schijfje bij jou is aangekomen,stel je voor?dan had ik toch gezichtsverlies geleden op het thai forum!groetjes:georgessiam.:dag:
Gezichtverlies hangt bij mij niet af van een DVD schijfje George, en daarbij zijn we altijd afhankelijk of het wel goed gaat bij de post, don’t worry. ![]()