Dutch tourist shot.

Dutch tourist shot in purse snatching

Byline: Srey Na KohThursday, 14th June, 2012, 10:57
Phnom Penh – A Dutch woman was taken to the Calmette Hospital by her friends after being shot by a gang of armed thieves who nabbed her shoulder bag. The incident occurred in front of the Chun Reasmey (Light of the Moon) Guesthouse, located on Street 19, Chey Chomneah Commune, Daun Penh District, at 4 in the morning of the 14th of June, 2012.

The female victim of the robbery has been identified as ក្រេស្ទីនជេស៊ីណា (Christine “Jay-Cee-Na”), a 20 year old tourist from Holland, presently staying at the Royal Hotel on 154 Street, Psar Kandal 2, Daunh Penh District. She was shot in the right calf by her assailants.

Het gebeurd in elke grote stad van de wereld dus ik wil hiermee niemand bang maken maar alleen als advies meegeven dat als je snachts in de vroege uurtjes op pad bent, heb alleen spullen opzak waar je afstand van kan nemen.

Ga niet tegen stribbelen of proberen de confrontatie aan te gaan.
en het beste is na sluitingstijd van de barren 2/3 AM neem een motodop of tuktuk naar je hotel en ga niet lopend door donkere en stille straten.

Ik heb dat zelf vaak zat gedaan en het is altijd goed gegaan heb me nog nooit onveilig gevoeld in deze stad misschien had ik geluk (geen tas dragen helpt ook) maar wees altijd op je hoede.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.