Hallo medereizigers,
Ik ben Eline, 23 jaar en ik heb net mijn PABO diploma behaald. Ik heb ontzettend veel zin om in november t/m ongeveer april op reis te gaan! De landen Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja, Indonesie, Maleisie spreken mij erg aan, maar mijn planning staat niet vast. Ik wil graag 4, 5 of 6 maanden op reis gaan. Graag zou ik de start/gehele reis met iemand samen willen doen. Voornamelijk omdat me dat erg gezellig lijkt.
Zelf ben ik 3 maanden in Suriname geweest en heb daar stage gelopen. Daarnaast ben ik vaak op vakantie geweest in Europa.
Doel van mijn reis:
- genieten van de natuur
- de Aziatische cultuur proeven
- afwisseling ontspanning/avontuur.
Ben jij iemand die ook deze droom heeft? En samen met mij een leuke reis wil plannen? Laat dan wat van je horen!
Hi Eline,
Op 25 november vertrek ik naar Bangkok om 3,5 wk te reizen door Thailand.
Mijn route staat al redelijk vast… tenminste… de eerste paar dgn verblijf ik in Bangkok, dan ga ik naar chiang mai en op 04 december vlieg ik naar Phuket…
Vanuit daar ga ik het zuiden bekijken 
20 december vertrek van Bangkok naar Adam…
misschien dat we ergens een keer kunnen inhaken?
Groetjes, Linda
Hoi Eline,
Een erg bekend verhaal. Ik ben ook afgestudeerd met de droom om nog een verre reis te gaan maken, laat dat toch nu het geval zijn. Mijn plan is om begin december (of eind november misschien) te vertrekken naar Bangkok. Vandaaruit wil ik richting het noorden reizen, en weer terug naar het zuiden van Thailand. Daar wil ik misschien een tussenvlucht boeken richting Indonesië, en dan mijn reis afsluiten op Bali.
Ik heb nog geen ticket geboekt maar zou graag 2 a 3 maanden weg willen. Ik ben trouwens Simone, 22 jaar, en zou het erg gezellig vinden om andere reisgenoten te ontmoeten! Zou het erg fijn vinden om vooral met iemand samen te starten.
Groetjes Simone
Hoi Linda en Simone, leuk dat jullie dezelfde plannen hebben! Misschien leuk om elkaar eerst in NL te ontmoeten? Ik ga nu 2 weken op vakantie, maar daarna zou ik het leuk vinden om af te spreken.
Gr. Eline
Goedenavond,
Ik ben 23 jaar, Verpleegkundige.
Ik zeg mijn baan op om einde van het jaar voor een half jaar naar Azie te gaan. (ongeveer dezelfde landen) Ik vind het vooral fijn om de start niet alleen te maken.
Mijn plan is om tussen 29 november en 2 december te vertrekken. Ik wil starten in Bangkok.
(ps. waar hebben jullie ticket geboekt?)
Hi Eline,
Ik sta er zeker voor open om een keer in Nederland te meeten, wel handig om vooraf te weten of het klikt 
@ Footprints, ik heb mijn ticket via budgetair geboekt. 25 november vertrek via dusseldorf - Adam - Bangkok voor € 600,-. Terugreis op 20 december Bangkok - Adam. Vond het best een goede prijs 
Groetjes, Linda
Goed idee! Mij lijkt het leuk om elkaar vooraf te meeten, kunnen we kijken of het klikt en evt. contacten uit wisselen. Ik ben voor!
@ Footprints, ik wil mijn ticket naar Bangkok ook graag in die periode boeken. Heb zelf nog niks geboekt, ben ook een beetje aan het uitzoeken wat ik het beste kan doen.
@ Linda, heb jij al enkele vaccinaties gehad voor Thailand? Zoja, welke?
Groetjes
Hi Simone,
Ik heb mijn vaccinaties van vorig jaar (Bali/Java) nog.
Hep. A/B
DTP en Buiktyfus
Moet nog wel voor de zekerheid controleren bij de GGD of ik nog meer nodig heb maar dan moet ik eerst mijn route een beetje uitgestippeld hebben.
Zal ik binnenkort maar eens doen 
Groetjes, Linda