Hoi allemaal!
Ik ben Simone, 22 jaar, en wil heel graag een reis maken door Zuid-Oost Azië. In oktober vorig jaar ben ik afgestudeerd en had toen al het plan om nog een verre reis te gaan maken. Ik heb nog geen concrete plannen maar wil graag in het najaar voor 2 á 3 maanden rondreizen door Thailand, Indonesië en misschien nog Laos of Vietnam.
Ik zou het erg gezellig vinden om andere reisgenootje(s) te ontmoeten die ook deze plannen hebben. Dit is mijn eerste reis alleen, dus zou het heel leuk vinden als er iemand een deel mee wil reizen of alleen het begin. Ik ben erg flexibel…
Groetjes Simone
Hi Simone,
Ik ga 25 november naar Thailand toe tot 20 december… Misschien kunnen we een gedeelte samen reizen…
Ik ben dan 26 jaar en dit wordt mijn eerste reis alleen.
Vorig jaar met een vriendin door Bali en Java gereisd en dat was me heel goed bevallen! Zo goed dat ik dit jaar dus alleen naar Thailand toe ga.
Ik ga de eerste paar dgn in Bangkok verblijven, vervolgens richting Chiang mai en na 6 dgn naar het zuiden (met vliegtuig) … En de rest moet ik nog uitwerken 
Heb jij al enig idee?
Groetjes Linda
Hoi Linda,
Dat klinkt al goed! Leuk dat je nu alleen het avontuur aan durft te gaan en fijn dat het vorig jaar zo goed bevallen is. Ik wil ook eind november/begin december vertrekken naar Bangkok en van daaruit verder reizen. Het liefst wil ik via het noorden richting het zuiden door naar Indonesië en eindigen op Bali. Maar ik heb nog geen concreet plan, maar wil het ook een beetje op de vrije loop laten. Alleen lijkt het me wel spannend in het begin, als je er alleen zit, waar je heen moet gaan etc. Dan is het al helemaal fijn om samen met iemand een deel van je reis verder te gaan.
Heb jij je tussenvluchten al vaststaan en geboekt? Wellicht kunnen we in Thailand wel iets zien te regelen 
Groetjes!