Mijn naam is Simone en ik ben 22 jaar. 18 augustus vertrek ik voor 7 weken naar zuid-oost Azie. Ik start in Bangkok en wil een rondje maken door Tailand, Laos, Vietnam, Cambodja om dan weer vanuit Bangkok naar Australie te vliegen om daar 4 maanden rond te trekken.
Ik heb bewust de keuze gemaakt om alleen te reizen, zodat je van niemand afhankelijk bent. Maar het lijkt me wel leuk om sommige stukken samen met iemand te reizen.
Dus heb je ongeveer dezelfde plannen, laat het me dan weten!
zelf vertrek ik 5 augustus voor 6 maand naar zuid-oost azie, ik vertrek vanuit bangkok en ben van plan door thailand, laos, cambodja en vietnam te reizen…verder reis 'k ook alleen dus tis altijd leuk om eventueel met wat mensen af te spreken onderweg…moest je intresse hebben mag je me altijd toevoegen op msn----> wr_sijbers @ hotmail.com
Ik ben Nick, 22 jaar en kom uit België, en ik vertrek op 20 augustus voor ongeveer 5 weekjes richting Thailand en buurlanden!
Ik vlieg eerst ook richting Bangkok om daar een paar daagjes te blijven en dan verder de route uit te stippelen!
Altijd leuk om een paar dagen of langer samen te reizen! Dus als je dat ziet zitten, mag je altijd een mailtje sturen naar [EMAIL=“nickvandenkeybus@hotmail.com”]nickvandenkeybus@hotmail.com!
hey, ik wil absoluut een reis maken deze zomer en heb ongeveer 5 weken van ergens de tweede week van augustus tot in september…
Ik ben 36 en zit vol avontuur en energie; heb er volledig zin in
Hoi Simone,
Ik wil ongeveer half augustus voor 3-4 weken thailand rondtrekken. Ik ben een meisje van 23.
Mijn plan was ook eerst naar Bangkok te gaan, Kanchanaburi en tijgertempel, Chiang Mai en Attutaya en wat natuurparken langs te gaan en dan eindigen op bv koh pi pi of koh samet.
Lijkt je dat ook wat, laat het dan ff weten
Groetjes Marloes
Hey, ik vlieg 1 sept.naar Bangkok en wil dan in 8 weken naar cambodja, vietnam en Laos. Ik wil ongeveer een maand in Vietnam blijven, maar heb verder nog niet echt een route uitgestippelt. Ik ben 22 jaar en het lijkt me ook leuk om een stukje samen met iemand te reizen.
groetjes Kiki
Dat lijkt mij ook wel gezellig, maar ik weet dus niet waar ik zit op 1 september omdat ik mijn reis niet precies ga uitstippelen. Dus misschien is het handig als we tegen die tijd weer contact met elkaar opnemen en misschien dat we dan een stuk samen kunnen reizen!