Droomreis Door Thailand

Hoi! 30 november 2003 wil ik voor 6 weken, nu al voor de derde keer, naar het prachtige en goedkope Thailand gaan. Daarvoor heb ik als backpakker veel door Azië gereisd. Ik heb dus nogal wat reiservaring en zoek een reisgenote, om samen van dit wonderlijke land te genieten. Mijn belangstelling gaat uit naar de natuur, Boeddhisme, maar ook naar paradijselijke stranden. Als het ware je hart en ziel samen laven aan alles wat je daar zo rijkelijk kan vinden. Ik heb daar kennelijk een zesde zintuig voor, want ik kom altijd bij de mooiste plekjes uit.
Afhankelijk van de actuele situatie, zouden we in overleg ook b.v. nog naar Myanmar (het vroegere Birma) kunnen gaan. Ook Laos is een mogelijkheid. Eventueel zou je ook korter dan zes weken kunnen mee reizen.
Mocht het een en ander je aanspreken, laat dan iets van je horen en wie weet wat voor schitterend avontuur je tegemoet gaat.
Ik heb ook een hoog gewaardeerde en wereldwijd druk bezochte website over Thailand gemaakt met meer dan duizend foto’s, zodat je een indruk kunt krijgen van dit land, maar eerst even reageren voor je droomreis.

ach ja… een en ander zou wel eens aan kunnen spreken, maar ja… een reisgenotE zal ik nooit worden hahaha :slight_smile:

Jago

Klinkt goed… mag alleen wel iets van actie tussen al die rust & innerlijke vrede!? En is er een specifieke reden dat je naar een 'reisgenote’op zoek bent?
Ben van plan half dezember voor een week of 4 richting Thailand te vertrekken en een (evt. gedeelte van de reis) met een reisgenoot(e) lijkt me gezelliger dan alleen… Verdere opties zijn nog open omdat ik het liefst een beetje relaxed wil rondtrekken & daar ter plekke wel zie hoe het komt zeg maar.

Groetjes,
Tika