dringend ! treinticket uitverkoct xian

halo ik heb een belangrijke vraag
ik ga dus 9 september van bejijng naar pingyao en kom daar 10 september inde morgen aan
ik zou dus normaal een hele dag in pingyao blijven en die dag zelf om middernacht een trein nemen naar xian om daar smorgens aan te komen maar deze tickets zijn al uitverkocht, raar maar waar, ander mogelijkheid was om 11 september vroegste trein te nemen naar xian dat een bullet trein is en waardoor ik ook vroeg in xian aankom maar het is ook uitverkocht… wat kan ik doen? met de bus?ik wil echt 11 september in xian vroeg aankomen…

en ik zie ook dat ik als ik op 10 september klik dat er 1 hard seat plaats is om 00.18, is dit dan 00.18, 1O septmber wat ik niet zal halen aangezien ik dan in de trein van bejing naar pingyao ben, of is dit dan 00.18 11 september ,wat ik wel kan aanschaffen waardoor ik dan vroeg in xian 11 september aankom

begrijpt er iemand mij?

Heb je overleg gehad met je hotel/hostel in Beijing? Kunnen die bevestigen dat er geen plaats meer is?
Ik meen dat er beperkt slaapplaatsen zijn voor de nachttrein van/naar Pingyao omdat er maar weinig mensen uitstappen en de bedden dus bezet blijven.

Een alternatief is vliegen (1u15) op Taiyuan en dan met airport shuttle bus naar de stad en daar een bus of trein (2u) nemen. Dat heb ik al eens gedaan en bleef vervolgens drie nachten in Pingyao (de moeite waard, inclusief dagtrip naar Wang Family Compound en Zhangbi Underground Castle).

Johan

Halo johan , ik heb een mail naar de hostel gestuurd en ze zeggen dit

the train tickets can only book 11 days in advance we asked.
at that time should be ok,it is not very busy.
best wishes:-
daisy

dus er zijn nog tickets beschikbaar? kan dit aangezien op internet er geen tickets meer zijn en ze allemaal al verkocht werden?

Danku

Ik denk trouwens dat de treinkaartjes nog niet zijn vrijgegeven en dat deze later nog wel beschikbaar komen. Wanneer ze dan wel beschikbaar komen durf ik niet te zeggen omdat ze al beschikbaar hadden moeten zijn, de 60 dagen periode is al ingegaan.

Er zijn op dit traject niet veel bedden beschikbaar omdat stations aan de hand van de populatie van de stad bedden krijgen toebedeeld en omdat Pingyao een zeer kleine stad zijn er dus weinig bedden beschikbaar.

• Updated - - -

Ik denk trouwens dat de treinkaartjes nog niet zijn vrijgegeven en dat deze later nog wel beschikbaar komen. Wanneer ze dan wel beschikbaar komen durf ik niet te zeggen omdat ze al beschikbaar hadden moeten zijn, de 60 dagen periode is al ingegaan.

Er zijn op dit traject niet veel bedden beschikbaar omdat stations aan de hand van de populatie van de stad bedden krijgen toebedeeld en omdat Pingyao een zeer kleine stad zijn er dus weinig bedden beschikbaar.