DRINGEND: reis Jongerentravel over te nemen

Hallo,

laat ik mij even voorstellen.
Ik ben Taïs. Begin dit jaar boekte ik een reis met mijn vriend, maar onze relatie is stukgelopen. Wij hadden een annulatieverzekering, maar kunnen deze reis toch niet annuleren zonder ons geld kwijt te spelen. De reden is ‘dat wij nog niet getrouwd waren’, en het kan enkel bij scheidingen, niet bij mensen die gewoon uit elkaar gaan. We hebben dit echt nagekeken en er is jammer genoeg niets aan te veranderen.

Nu, als wij twee (of zelfs meer) mensen vinden die graag een reis met Jongerentravel willen maken, dan kunnen wij onze reis overzetten. Dan betalen wij enkel administratiekosten, maar voor de reizigers zelf veranderd er niets.

Onze reis was oorspronkelijk geboekt naar Santa Susanna in Spanje van 3 tot 10 juli 2010. Maar je kan de plaats en zelfs de periode veranderen. Enige voorwaarde was dus eigenlijk dat wij mensen vonden die met Jongerentravel op reis wilden.

Meer informatie kan je vinden op www.jongerentravel.be.

Ik hoop dat wij iemand vinden, want wij hebben nu maar een weekje meer de tijd.

Alvast bedankt,

Taïs

(Als je geïnteresseerd bent, kan je mij altijd een berichtje zenden)

als je een samenlevingscontract heb kun je waarschijnlijk wel annuleren. Zou ik nog ff goed nagaan.

Ja, maar 't is Jongerentravel, en ik ben nu 19, mijn (ex-)vriend 22. We woonden dus nog niet samen of wat dan ook. Daarom zijn wij op zoek naar mensen die onze reizen eventueel willen overnemen.

Taïs

mmm dan weet ik het ook niet. Mijn reis naar china is al geboekt en heb dus geen tijd over, helaas.
succes!!