Dringend! Bus Marrakech - Zagora

Beste,

Ik heb dringend een goed antwoord nodig!

Ik heb 2 jaar geleden een nachtbus genomen vanuit Marrakech naar Zagora, wat ideaal was want de nacht konden we al slapend en reizend doorbrengen.

Echter vind ik nergens meer nachtbussen terug, niet op de CMT site en niet op de site van Supratours.

Iemand enig idee hoe we in Zagora kunnen raken zonder overdag te reizen? Graag per bus.

Daarnaast had ik graag geweten of er vanuit Ouarzazate ook woestijnexcursies zijn met een overnachting in de woestijn. Is dit de moeite vanuit ouarzazate?

Hopend op een antwoord,

groeten,

Stijn

Niemand die meer informatie heeft???

Hallo,

er is wel degelijk een nachtbus die rond 12 u vertrekt in Marrakech en rond 8 u 's morgens aankomt in Zagora.

Vanavond kan ik checken om hoe laat precies, heb nu de gegevens niet bij me.

Je kan ook vanuit Ouarzazate ecxursies naar de woestijn maken. Kijk eens op www.marhba-au-sahara.com of stuur een mailtje naar [EMAIL=“info@marhba-au-sahara.com”]info@marhba-au-sahara.com

Veel plezier in Marokko!

Beste Valérie,

Super bedankt voor je mailtje! Waar heb je dit nu juist gevonden want op internet staat daar niets over aangeduid…

Spijtig…

Groetjes,

Stijn

Hoi Stijn,

dat staat niet op internet, maar we hebben dit opgevraagd toen we in februari in Zagora waren.

Marokkaanse diensten en internet, da’s nog niet altijd even evident zoals hier…

Als je nog info nodig hebt, laat maar horen.

Groetjes,
Valerie

Hey Valerie (een PB lukte niet door de foutmelding netwerk time-out),

Bedankt voor je hulp, het kan zeer goed zijn dat de bus inderdaad om 00h30 vertrekt, ik dacht dat dit 2 jaar geleden ook zoiets was wat het uur betreft.

Ik zie in jouw “signature” deze link staan: **www.marhba-au-sahara.com

**Ik heb de website bekeken en had graag geweten of u mij misschien meer info kan geven? Het is dus zo dat ik zou willen inplannen om samen met mijn vriendin een nacht in de woestijn te overnachten, voorafgaand door een tour met de dromedaris tot aan een bivac, nacht doorbrengen en in de ochtend terugkeren naar Zagora. Kunt u mij misschien een quotatie meedelen wat de prijs betreft? Van waaruit vertrekken de dromedarissen? Zagora zelf of M’hamid?

2 jaar geleden zijn we vertrokken van het hotel “chez le pacha” te M’hamid, ik dacht rond 15-16 uur, vervolgens een tocht met dromedaris en overnachting, in de ochtend terugkeren, was zeer aangenaam.

Heeft u enige voorstellen?

Alvast bedankt,
vele groetjes,

Stijn