Drie jarige verblijfsvergunning

Beste lezer. Ik heb onlangs een 3 jarig visum gekregen en ik vraag me nu af of ik daarmee vrij kan reizen in Rusland en of dat onbeperkt kan.
Omdat het natuurlijk in het Russisch is opgesteld is het me niet allemaal duidelijk.

Heb je een partner? Kan deze het niet voor je verduidelijken?

Anders verwijs ik je liever door naar het forum van expat.ru, daar zitten degenen met de juiste kennis.

hoi ransuil, ben je er al achter?
Ik krijg de mijne morgen als het goed is.

Heb inmiddels ontdekt dat je vrij in en uit kunt reizen tijdens deze periode. Je kunt het beste de brief die je krijgt laten vertalen als je het zelf niet goed kunt lezen. Het enige dat je wel moet doen is elk jaar je ziektekostenpolis laten vernieuwen maar ook dat regelt zich vanzelf als je de datum van geldigheid ergens noteert zodat je hem niet vergeet.
Ik weet niet of je misschien een herinnering krijgt van deze autoriteit als je tijd verstreken is want dat heb ik nog niet ervaren. Veel succes in Rusland maar ik ben er inmiddels vertrokken samen met mijn verblijfsvergunning.

mijn partner vertaalt hem wel, kan vrijdag mijn paspoort ophalen met de hele handel. Ik wil niet onbeleeft zijn maar vanwaar het vertrek? Je had er genoeg tijd en energie in gestopt.

Foute partner en fout regime.

dat is een helder en eerlijk antwoordt. zonde dat het zo gelopen is en ik hoop dat het je goed gaat.