Bon Tardi,
Ga vanaf 1 september wonen op de Dr. Maalweg 6. Zijn er meer mensen die hier wonen/gaan wonen of hier gewoont hebben?
Groetjes, Roos
Bon Tardi,
Ga vanaf 1 september wonen op de Dr. Maalweg 6. Zijn er meer mensen die hier wonen/gaan wonen of hier gewoont hebben?
Groetjes, Roos
Hallo Roos,
Ik gen 27 augustus op Curacao, en woon dan ook op de dr maalweg. In 2004 heb ik daar ook al gewoond voor een half jaar en ga nu voor een jaar er terug. Ik ken dus ook al het eiland, das dus wel een voordeel. Wat ga jij precies doen, en ga jij zoals veel studenten een half jaar of ook langer. Ik hoor het wel.
Jolijn
hey jolijn,
Ik vertrek 20 september naar curacao voor een jaar ik ga gewoon op de (bonnevoje):S ja ik heb niks geregeld geen werk geen verblijf… ja ja dat is wel een risico maar ik ga ervoor… maar misschien dat jij iets weet voor mij (verblijf) mag ik vragen hoeveel je permaand betaald bij dr maalweg?
En heb je misschien msn
julius_grf@hotmail.com
Hey Jolijn! Wat gezellig!! Ik ga stage lopen bij Floris Suite Hotel voor 7 maanden!! Hoe lang blijf jij en wat ga jij doen?
Hallo Roos,
Ik ga voor zeker een jaar werken, of ik misschien langer blijf staat helemaal open. Ik ga als het goed verloopt bij een reclame bureau werken, heb maandags een gesprek en hopelijk gaat dat goed. dus heb er al veel zin in.
Tot snel, jolijn
Ok da’s voor een lange periode, maar wel cool! Al zenuwachtig? Voeg me anders toe op MSN als je wilt [EMAIL=“roteho@hotmail.com”]roteho@hotmail.com