Doner kebab

Waar hebben jullie je lekkerste Doner;Iskender Kebab gegeten?
De mijne was in het Linda hotel,Side;met lambsvlees…

Graag jullie ervaringen en adressen…

Niet in turkije, maar in Dresden (Duitsland)

Lekkerste döner: in een van de vele stalletjes aan de Bosporus in Istanbul… Heerlijke kip-kebab voor 1 lira… :tongue: Lams is niet aan mij besteed!!

In Antalya… Jaren geleden, helemaal het beste dat we ooit geproefd hebben
We waren in Antalya om het oudheidskundig museum te bezoeken, en daarna hadden we 3 uur ‘vrij’
Voor het eerst(ik praat nu over 1990) zagen wij het fenomeen Döner… Zalig…vers brood, gewelde boter en lamsvlees OHHHHHHH…

De lekkerste döner eet je naar mijn mening bij Ravza in Alanya, sowieso een van de beste restaurants in Alanya. Echte yaprak döner, geserveerd met brood, pilav, salade, ui…

zoiets

http://www.bestmangal.com/images/pilav%20ustu%20doner(37%20of%20109).jpg

Zit te watertanden !!!

marmaris: broodje kipdoner met augurk, ik vond hem erg lekker want ben dol op augurk
side: dikste belegde broodje voor weinig geld en had mega honger.
bodrum, rechterkant van de straat, lopend van busstation naar centrum, op de hoek na al die fruitstalletjes.
gumbet, tegenover mn oude werk, niet mega geweldig lekker maar gewoon zoals het hoort! :wink:

NL, zwarte markt beverwijk :smiley: :smiley:

Ik ben benieuwd :wink:

Denk dat er in Turgutreis ook wel enkele goeie zijn, weet alleen niet waar. Niet waar veel toeristen lopen denk ik, meer in de zijstraatjes of zo

Deze hebben we (te) vaak gegeten…trouwens Ravza… volgens mij is ALLES wat je daar eet TE lekker!!!
Die döner staat bij ons op de 2de plek!!!
(en daar is de köfte trouwens ook zooooo lekker :drool:)

JAAAA
Ik had er vandaag nog 1 zoo lekker…:nod:

Finike , helemaal niet toeristisch daar maar heerlijk ! Een kebab gegeten voor 1.5 YTL , dit is niets vergeleken met 5 euro hier voor een donor kebab.

Het was in een authentiek “restaurantje” enkel waar je donor kebab en durum kon eten.

Vaak zijn de goedkoopste restaurantjes het lekkerste qua eten… Afgelopen vakantie in Bodrum eet doner gegeten voor 4ytl… viel mij wat tegen… later op die avond in Turgutreis voor 2ytl… en die was echt megaaa lekker!!! (of dat kwam omdat we mega honger hadden haha )

Ik hou helemaal niet van Doner omdat men af en toe ander vlees dan lamsvlees ertussen doet. De echte doner is per regio verschillend dacht ik. Dus ik maak mijn doner liever thuis…tenminste…mijn partner dan!

Bij de moskee in Schiedam! (Ja… binnen verkopen ze broodjes Dönner!) En die van Supermarkt Dunya (aan de Nieuwe Binnenweg en Beijerlandselaan zijn ook heel lekker, beide Rotterdam)