Jenn beweert 32 te worden op 30 oktober. Ik ben 50. Dus als ik 't goed begrepen heb, is mijn eerste zorg erachter te komen dat ze is wie ze beweert te zijn? Hoe kan ik dit achterhalen? Misschien door
ze te vragen om es naar een internetcafé te gaan waar een webcam is om te zien of ze oveeenkomt met de foto’s die ze stuurt
ze te vragen haar data : naam- voornaam- woonplaats via mail op te sturen ?
Was ik al bijna vergeten, wat ook een mogelijkheid is, dat u haar paspoort laat doorscannen naar u. Op de site van het land van haar nationaliteit, zijn voorbeelden te inden hoe er een paspoort moet uitzien. En als ge een goed foroprogramma hebt op uw computer, waar ge serieus kunt mee kunt vergroten, merkt ge wel snel of het een namaak is , en dat de foto er niet naderhand bij op gewerkt is. Het kost niets, en het geeft toch een zekere zekerheid. Wel goed opletten, de namaak zijn meestal zeer goed gemaakt.
ik heb zo geen programma op mijne simpele laptop :-).
Ge weet dat ze beweert een Frans paspoort te hebben. Dus haar paspoort zal eruit moeten zien als een Frans paspoort? Misschien kan ik vragen om 't te laten scannen naar iemand anders die wel een scanner heeft.
Kort gezegd wil ik me aan deze dingen houden:
dat ze akkoord gaat met mijn voorstel om voor een kort verblijf te komen- ik zorg voor ticket en reisverzekering.
dat ze haar data doorstuurt en een scan of foto van haar paspoort doorstuurt ( is bovendien nodig als ik haar reis en verzekering wil boeken )
dat ze es voor een webcam gaat zitten zodat ik kan controleren of haar tot nu doorgestuurde foto’s kloppen ( 't toch normaal dat je je geliefde es wil zien- als ze dit er niet voor over heeft om een computer met webcam te zoeken dan gaat ze in de toekomst ook niet veel voor me over hebben)
Persoonlijk vermoed ik dat Jenn goede bedoelingen heeft en verliefd is :-). Maar dat is niet voldoende om een relatie op te bouwen. Er moet bijvoorbeeld ook redelijkheid en logisch denken aan te pas komen. Om kort te zijn: als ze bovenstaande voorstellen om welke reden dan ook afwijst, ben ik die vrous beter kwijt dan rijk. Dan mag ze nog zo verliefd zijn en van goede wil zijn, met een vrouw waar ik niet logisch kan mee praten en handelen ben ik niks.
Enfin, ze kennen me daar misschien nog niet goed, ik ben een redelijk mens en van goede wil. Maar als ze met mijn pataten willen rammelen gaat 't zeeeeeeeeer vlug gedaan zijn. Over is over bij mij. Ik wens geen energie meer te steken in mensen die niet vooruit willen.
Hoi baaiker,
Nu hebt ge het wel iets verkeerd verstaan. Gij hoeft geen scanner te hebben om haar passpoort te ontvangen. Ze kan op,elke hoek van de straat daar een internetcafe binnen gaan en haar paspoort naar u laten scannen. Voor dat te ontvangen hebt ge geen speciale programs nodig. En als het zovzr zou zijn dan mailt u het maar door naar mij, ik heb wel de programmas voor het zoeken naar the autentiteit.
En voor een ticket te bestellen hebt ge ook geen copy nodig van haar paspoort, maar u kunt het wel zo verkopen aan haar natuurlijk.
Dat zijn normaal twee dingen, die bijna geen geld kosten, paspoorts door mailen, and een internetcafe bezoeken waar ze een cam laat zien. Dat is questie van een uur als ze van goede wil is.
En als dit alles zou tegenvallen, heb ik eventueel nog wel een E-mail adres van iemand van ginder, waar ik wel hoderd procent zeker van ben.
Ge bekijk het maar, als ik u in iets kan helpen, geen probleem.
en nu heb ik nog een vraag … heeft u haar ook over de telefoon gesproken ? en kon je horen dat er ook iemand anders bij was ? in Ghana and in Ivoorkust hebben de meeste mensen ook een mobiel .
en nog een idee voor u . als u aan het chaten bent met haar bij een internetcafe naar een paar minuten moet u vragen of ze haar cam aan moet doen . als ze dat heeft gedaan dan vraag je haar met de cam een rondje te maken dan kan je ook zien als er iemand bij haar zit …
Ik hoop voor u dat ze u niet bedriegt Afrikanen hebben veel geduld , mijn idee is om zelf eerst een ticket te kopen en daar naar toe tegaan voor een paar weken .wel in een hotel of een hostel en regel dat zelf … en als je daar bent kunt u wel zien of ze iets achterhoud voor u of niet natuurlijk .
Het is een mooi land en als ze een Sakawa(sser) is, dan heb je een mooi vakantie gehad. Wedden dat je haar zo weer vergeten bent en dat je met een eerlijke dame op de proppen komt!
Hello Baaiker,
Nog en tip voor u en misschien vele andere mensen(ik ben Belg, zou het bijna vergeten te schrijven) telefoneren naar Ghana is redelijk duur. Maar in elke nachtwinkel kunt ge een speciale telefoonkaart kopen voor verre landen aan 5 euro , waar u normaal meer dan een uur mee kan telefoneren.
thanks voor je advies. Tof dat je 't e-mail adres van de dame die 't wel goed voorheeft zou willen doorsturen. Doch momenteel wens ik Jenn nog een eerlijke kans te geven en dus vind ik 't ongepast om met twee dames te corresponderen . Kwestie van elementair menselijk respect voor Jenn. Beeld je eens in in haar situatie: het is voor haar ook niet makkelijk als ze goede bedoelingen heeft om op te tornen tegen al die vooroordelen. 't Is vreselijk als je op voorhand uitgesloten wordt omwille van fouten die anderen gemaakt hebben of omwille van vooroordelen. ik kies ervoor om mensen niet uit te sluiten vanwege zulke redenen.
Mocht na een tijd duidelijk zijn dat Jenn een scammer is, dan is 't nog tijd genoeg om contact op te nemen met “jouw dame ginder die 't wel goed meent” denk ik zo.
Soms moet ne mens geloven in dingen die hij niet kan zien met zijn ogen
ohm mani padme hum
Om die reden vertrek ik uit Nederland. Dan hebben jullie het in Belgie een stuk beter! Hier wordt je als crimineel behandelt, zowel Nederlander als de buitenlandse partner. Ja, want die doen allemaal aan schijn huwelijken en criminele praktijken:angry: Balkenende, Bos, Verdonk en Wilders, deze is voor jullie :finger:
je weet dat ik Jenn een eerlijke kans wil geven, doch vandaag deze namiddag zijn er dingen gebeurd die ik hier niet ga vernoemen. Om kort te zijn : ik heb mijn dikke twijfels omtrent haar bedoelingen. De kans zit er dus zwaar in dat jullie gelijk hebben en dat ze een spelletje met mij aan 't spelen is. Dus beste Beest ;indien je mij 't mailadres wil doorsturen van die vrouw waar je wel zeker van bent kan je dit naar mijn mailadres :
[EMAIL=“marc-devenyns@hotmail.com”]marc-devenyns@hotmail.com
Wat naar voor je dat wij “gelijk” hebben gekregen. Ik wou dat het niet zo was… Maar aan de andere kant ben ik blij, dat wij je voor een boel ellende hebben kunnen behoeden! Ik zou het niet snel meer proberen via internet. Ga er toch naar toe en kijk om je heen. En er is daar zat te vinden, ook van jouw leeftijd, mits je het natuurlijk in jongere vrouwen zoekt…
thanks voor je lieve reactie. Ik weet dat Jenn nog alles gaat doen om mij terug voor haar te winnen. En die vrouwen kunnen er wat van, om ne man te manipuleren en ne uitleg aan alles te geven dat weet ge ook wel. Maar ik denk dat 't voor mij niet slecht zou zijn als ik mijn emoties opzij kan schuiven en mijn verstand gebruik :-).
Baaiker
Natuurlijk gaat ze dat proberen. Het gaat immers om je portemonee :mad:
Men weet ook dat dit onderwerp op het eerste gelegenheden moeten vermijden. Dat heeft ze ook gedaan door dit aan je te ontkennen!
Idd moet je nu je verstand gaan gebruiken. Er zijn nog zoveel echte vrouwen die het wel goed met je voor hebben. Laat haar links liggen, negeer haar gewoon!
Groet, Awaaze
Ps, laat hier niet zomaar je naam en emailadres achter. De immigratiedienst kijkt ook mee en uitspraken en whatever kan eventueel in een later stadium tegen je gebruikt kunnen worden. In Nederland heeft de immigratiedienst hier een handje van! Beter is het om een persoonlijk mailtje (PM) te sturen.
Ik heb wel degelijk gezegt dat ik één of meer e-mail adressen heb , waar ge voor 90% kunt op vertrouwen. Dat komt ook omdat ik die vrouwen persoonlijk ontmoet heb, en geloof mij als ik niet getrouwd was met één van hen, zou ik geen minuut twijfelen. Gewoon beter kan niet. Maar ik ga hier niet op dit forum E-mail adressen te koop werpen. Ik weet weinig van jou, en ik wil die meisjes ook niet aandoen, wat ze niet willen. Daarvoor heb ik teveel respect voor hen. Als U intresse hebt , dan moeten wij dit privé verder bepraten. Maar Ghana is geen grabbelton. Als u geintreseert bent moeten wij dit privaat uitpraten. Ik ben geen dating side, maar weet dat er vrouwen zijn die de moeite waard zijn en geen spelletjes spelen. Maar ik kan hun ook niet voorstellen aan iemand die dat misschien ook wel doet, Laat maar horen als ge graag hierop verder wil gaan. I k weet ook uw intresses niet ! Zwart , blank, jong oud, kinderen geen kinderen, dat is allemaal belangtijk, En de vrouwen die ik daar ken verdienen het iemand goed te hebben. Maar het moet altijd van twee kanten komen , niet ?
Beest
Beest
gvd … kloten voor je dat zo is gelopen . maar het is beter dat je er nu achter bent gekomen dan later . we hebbben geen gelijk gekregen . maar we hebben je gewaarschuwd …
ik had gehoopt dat het anders was . dat ze wel een super eerlijke vrouw was . maar ga gewoon eens op vakantie naar Ghana het is een mooi land misschien kom je dan wel een super eerlijke vrouw tegen . er zijn ook heeel veel eerlijke vrouw hoor in Ghana en als ze echt van je houd dan blijft ze je trouw .
veel geluk in je verre toekomst …
@ beest
zozo heb je een nieuw beroep … ben je een dating site aan het opzetten … leuk zeg…
Als dat zo was , dan vraag ik mij af wat ik hier zit te doen, misschien voor een reisbureau, ok ! Daar hebben we voorbeelden van. Maar ik begrijp uw reactie ook wel. Maar langs de andere kant als ge al zo lang en dikwijls in Ghana bent geweest, dan weet ge verrekt goed dat daar zeer goede vrouwtjes zitten die nooit aan de bak geraken omdat ze de middelen niet hebben of het geld niet. En ik ken er spijtig of niet spijtig genoeg daar waar vele moeten voor onder doen hier.
Maar dat is het leven zeker ?
Maar misschien is het wel een idee, zin om in de zaak te stappen ?
jawel ik heb interesse om dit privé met jou te bepraten want ik zoek degelijk een serieuze relatie. Ik weet alleen niet hoe concreet afspreken? IK woon te Herk-de-Stad en jij blijkbaar te Geel. Misschien kunnen we afspreken ergens te Geel? Daar ik gepensioneerd ben, kan ik me in principe altijd vrij maken- liefst in de namiddag want meestal ben ik 's morgens sporten ( sebiet ga ik toerke met fiets doen). Laat maar horen welk voorstel je hebt om af te spreken.
En voor Marcel en Awaaze: fijn dat jullie me goede advies gaven want hierdoor heb ik ontdekt wat voor vrouw ( als 't al gene man was ) er achter die Jenn schuiging. Thanks
het was maar een geintje …Ik weet het, Ik ken ook een aantal vrouwen in Ghana natuurlijk die heel te vertrouwen zijn en die single zijn en die goed voor de geliefde wil zorgen en niet voor het geld uit zijn … en die een mooie toekomst willen .
het lijkt mij wel een leuk idee, bedacht ik zo om een datingburo op tezetten voor Ghanezen in ghana .