Diner time in KL Tower?

In januari ben ik in Kuala Lumpur en zou graag een diner hebben in de KL Tower. Lijkt me leuk om KL zowel bij daglicht als bij avond te zien.
Mijn vragen zijn: om hoelaat wordt het donker, 1e helft januari? En is er überhaupt de mogelijkheid voor diner? (niet gesloten?). Is dit aan te bevelen? Zeker in buffet vorm?

Alvast bedankt,

Hans,
http://van-der-ham.net/travels/

Hammie,

kijk maar eens op deze link,
http://www.malaysiaoutdoor.com/location/kuala-lumpur-tower/

Hier staan de tijden voor het restaurant, ik zou zeggen als je er bent en je wilt reserveren ga dan zo snel mogelijk overdag naar de KL tower en maak een reservering voor diezelfde avond of voor een andere avond. Bellen kan natuurlijk ook maar als je langskomt dan kun je meteen Kl bij daglicht zien vanuit deze toren, erg de moeite waard.

Frank

Bedankt. Ik heb deze info uitgeprint.

Wij zijn net terug en hebben op onze één-na-laatste avond in de Tower gedineerd. Moet zeggen dat het zeer tegen viel!

Uiteraard is het uitzicht prachtig, dat spreekt voor zich. Maar het was zeer duur, namelijk 130 ringgit ++ (++ is plus 5% tax en 10% service charges) en dan komen je drankjes er nog bij, die ook duur zijn.

Voor Nederlandse begrippen is dat nog steeds niet duur, maar daarbij kwam nog eens dat het buffet niks voorstelde, dus dan is het toch wel erg duur.

Het was allemaal oud, koud en taai. Erg veel seafood, waar wij niet van houden, en voor de niet-visliefhebbers zat er vrij weinig tussen.

Gelukkig kwamen we een ander Nederlands stel tegen, die we eerder in de vakantie hadden ontmoet, en zaten zij naast ons. Het werd dus toch nog een gezellige avond, anders hadden we waarschijnlijk zo weer buiten gestaan.

We waren iets van 480 ringgit kwijt. Meer dan 90 euro dus. De dag erna hebben we voor 30 ringgit héérlijk gegeten in een goedkoop en simpel curry house, maar ja, zonder uitzicht :slight_smile:

Ik zou het dus niet aanraden. Je kan overigens ook lunchen, of high-tea doen, dat laatste is misschien beter, en zoiezo een stuk goedkoper (ik dacht 40 ringgit).

Wij hebben gewoon ons hotel voor ons laten reserveren, op de dag zelf. Maar er was alleen nog maar om 9 uur plaats. Voor de zonsondergang moet je vrij vroeg reserveren geloof ik.

Er liepen ook genoeg mensen gewoon in korte broek (in de LP staat dat dat niet mag)

Hartelijk dank. Het ging mij natuurlijk om het uitzicht en dan bij voorkeur, zowel 's avonds als overdag. Maar ook ik ga daar niet zoveel voor betalen. Die High Tea zal ik onthouden. dan maar alleen overdag.
Lijkt me leuke bezigheid, omdat we 's morgens vroeg aankomen en dan nog lang niet op onze kamer kunnen inchecken.

Je kunt er terecht vanaf 9 uur in de ochtend.
http://www.menarakl.com.my/index.cfm

Frank

Hallo,

Ik kende deze verhalen al het eten word ook niet gekookt in de KL towers maar word gebracht door een ander restaurant. Mij is het ook afgeraden die via internet ook te vinden.

Op deze manier is het wel erg duur voor een buffet, beter is dan om ´s avonds te genieten van het observation deck en dan maar ergens anders een buffet te nemen die wel de prijs waard is ook al heb je dan geen uitzicht.

jammer voor die KL tower, ik ben er een aantal keren geweest en ik vind het nog steeds mooi om een kijkje te nemen op de stad.

Frank

Betekend dit, dat je ook naar een mooie hoogte kan komen, ZONDER gebruik van enige maaltijd?

ja je kunt er gewoon heen gaan en dan een kaartje kopen om naar boven te gaan. Zou effe lekker zijn dat iedereen daar zou moeten eten. Dan kunnen ze beter gelijk de tent gaan sluiten. Ik ben er zelf ook geweest erg mooi uitzicht over de stad.

Dank jullie allen. Ik weet genoeg. Ga er begin januari heen.

Het buffet van het Shangri-la hotel is echt geweldig. Ook wel duur (100 RM ++), maar die vonden wij het geld echt waard! Aanrader!

Hallo,

Die van het Prince hotel is ook helemaal geweldig zelf al 2 keer gegeten. Volgens mij is die ook zo’n 100 ++ maar zeker het geld wel waard.

En als je eenmaal boven bent dan heb je een mooi uitzicht zoals je kunt zien aan mijn foto die bij mijn naam staat. deze foto is genomen vanuit de Kl tower.

Frank