In juni vlieg ik via Kuala Lumpur naar Australië en heb daar een tussenstop van ruim 7 uur. Ik land om 15h00 in Kuala Lumpur dus heb nog net de tijd om de Petronas Towers te bezoeken.
Op internet lees ik dat de kaarten ter plaats te koop zijn en de “wie het eerst komt, wie het eerst maalt” methode wordt gehanteerd.
Doordat ik waarschijnlijk niet voor 16h00/16h30 aanwezig zal zijn ben ik naar alle waarschijnlijkheid dus ook te laat voor kaarten. Is er een mogelijkheid deze online te bestellen?
Uiteraard wil ik deze graag ook van binnen zien en doordat de torens tot 9 uur open zijn en mijn vlucht pas half 11 vertrekt moet dat denk ik net kunnen.
Is de loopbrug 's avonds ook open? Dat was niet zo toen ik de vorige keer in KL was maar dat is alweer een paar jaar geleden). Mochten de Petronas towers dicht zijn, dan is de KL-tower een goed alternatief. Je hebt daar vandaan een prachtig uitzicht over de stad.
Bedankt voor de reacties.
Ik ben bang dat het een hele lastige opgave gaat worden… Dan maar een restaurantje eronder uitkiezen en genieten van m’n paar uur Kuale Lumpur :):vak02:
Hi,
Wij hebben inderdaad ook de KL tower gedaan ipv de Petronas… Je hebt hier uitzicht vanaf een hoger punt, aangezien deze hier op een heuvel staat en 360 graden rond…
Je kan met de hop-on, hop-off heel makkelijk van de Petronas naar KL tower komen ( of andersom, zou je even moeten kijken) Of voor de makke ijlheid en snelheid een taxi nemen
Succes!
Gr. Sander
Kijk voor onze reisverhalen op : www.maartenensander-reizen.webklik.nl
Ter info petronas towers zijn gratis en daarnaast moet je er in de ochtend al voor in de rij staan. Deze zijn binnen meestal 1.5 uur allemaal weggegeven.
oh ik zie het nu inderdaad. Wel jammer eigenlijk gelukkig ben ik er dan nog 2 keer gratis opgeweest, toen het dus nog wel gratis was. Ja crisis he hahahaha gaan ze er maar geld voor vragen. Kun je beter je geld besteden aan KL towers die zijn veel leuker.
Ik ben deze zomer maar heel kort in KL (een paar dagen) en ik denk ook dat ik de Petronastower maar over sla en alleen naar de KL-tower ga. Niet omdat ik nu moet betalen, maar ik heb het uitzicht vanaf die loopbrug wel een beetje gezien. Je mag er maar heel kort opblijven (15 minuten geloof ik), je kan niet alle kanten opkijken, en je zit niet eens boven in de torens maar halverwege.
De torens zelf (van buiten) vind ik trouwens wel heel indrukwekkend.