Hi, my name is Judy and I’ll be your waitress today. If there is anything you need, please just let me know. :zon02:
Bij Judy kan je niet alleen komen voor een kopje koffie, ook een praatje maken slaat ze niet af. Dus heb je iets te melden? Dan is dit de place to be. In Diner Talk kan je alle onderwerpen die je wilt aansnijden, dus wil je iets kwijt, gewoon lekker kletsen, of de aandacht vestigen op een interessante gebeurtenis, talk to Judy, ze verwacht niet eens een fooi!
Ik heb altijd zo’n moeite met verzinnen wat ik moet koken… Op reis is dat wel anders. Laat me altijd inspireren door de nationale keuken (lees: ik ga uit eten en bestel wat me het lekkerst lijkt van de kaart) In Amerika komt dat meestal neer op een lekker groot stuk vlees met frites, of gebakken aardappeltjes. Maar ik ga volgend jaar naar het zuiden en dan wil ik me meer in de cajun keuken gaan verdiepen…smullen maar!
Trouwens, niet alles is lekker in Amerika. Ik had me vorige keer dat ik in Amerika was echt verheugd op pannenkoeken van Ihop, nou ik vond het echt helemaal niet lekker! Dan ben ik toch meer van de franse crêpes denk ik.
Iemand trouwens al Pirates of the Caribbean gezien? Ik wil zsm, maar liefst niet in 3d… Tip voor een mooie bioscoop (maakt me niet uit waar in Nederland, maak er nl het liefst een leuk dagje uit van)…???
Nou wat ik vandaag ben tegen gekomen…echt het gaat me veelste ver.
Ben op zoek naar een reisgenoot. hier op Wereldwijzer.
Maar nu snap ik dus waarom het niet lukt.
dit bericht kreeg ik van iemand van Wereldwijzer:
Ik krijg berichten van mensen dat je liegt over alles. Dat je iedereen afketst. Je had dus allang weg kunnen gaan. Wat jij doet is heel onbeleefd. Er wordt aangegeven dat je naar Engeland toe wil gaan omdat je daar een vriend zou hebben. Vespil mensen hun tijd niet. Als je echt naar Engeland wil gaan omdat je iemand leuk vindt dan kun je zelf een weekend daar naar toe om te gaan relaxen. Daar heb je geen reisgezelschap voor nodig.
Dit is echt onfatsoenlijk wat je doet.
Krijg mails van mensen hierover die me waarschuwen.
Echt waar dit vind ik echt niet Normaal. wat denken die mensen wel.
@Dutchyangel Dat is inderdaad niet normaal! Ik zou die persoon even een privé berichtje sturen en uitleggen waarom je een reisgenoot zoekt, om zo de situatie niet erger te maken. Als je dan weer boze reacties krijgt moet je het me maar even laten weten via pm.
@SopraanEls Voor eten in Las Vegas kan je ook even kijken in de Las Vegas reisgids (tips over restaurantjes, buffetten, en meer).
Nee in het Frans wordt een beetje onvolgbaar, ik vraag me wel af hoe een Franse Johnny Depp klinkt hihi.
Wauw! Eng! Zo’n rollercoaster durf ik denk ik echt niet in… vind Sixflags hier al eng…ben niet zo’n held met hoogtes. Wel cool dat je op deze manier al een ritje kan maken!
Die rollercoaster lijkt me wel wat:D
Heeft iemand wel eens de 4th of July meegemaakt? Lijkt mij nog steeds geweldig…
Ging of erna naar de VS of ervoor…ooit wil ik het nog eens meemaken…
Alleen Kerst en Oudjaar. Wat me opviel was dat er pas laat op de dag van Oudjaar met vuurwerk 'gespeeld mag worden. Verder is Kerst uitbundig aanwezig. Overal in de tuinen zie je versieringen met veel lampjes. Echt top!
En de malls zijn ook mooi versierd.