Dilemma

Hey,

momenteel ben ik hard aan het werken als studentje om na januari 2006 te vertrekken naar Zuid-Amerika. De bedoeling was eerst naar Argentinië te gaan om daar wat rond te trekken en vrijwilligerswerk te doen… maar door allerlei interessante verhalen gehoord te hebben zie ik door het bos de bomen niet meer. Ik weet niet eens meer welk land ik wil bezoeken nu. :rolleyes:
Daarom vraag ik HULP aan mensen die iets gelijkaardigs gedaan hebben, of mensen ter plaatse en weten waarover ze spreken, eigenlijk gewoon iedereen die me wat kan verder helpen.
Wat ik nu juist wil doen op mijn tripje, en wat ik belangrijk vind tijdens deze ervaring:

-mijn spaans opkrikken, tis maar om te zeggen dat ik enkel beginners-spaans kan.
-boerderijwerk… tussen de locals leven. Daarom had ik al gedacht aan “Wwoof”. Heeft iemand daar ervaring mee?
-lowbudget. Is het nog steeds waar dat het in Argentinië relatief goedkoper is dan in andere landen? Of is dit ook alweer voorbijgestreefd? Ik moet alleszins mijn kosten zo laag mogelijk houden, vandaar dat ik ook wil werken voor kost-en inwoon.
-veiligheid. Waar is het relatief veilig? Ik bedoel dan dat ik als meisje alleen ter plaatse moet kunnen geraken zonder al te veel problemen.
-fauna en flora. Steden spreken me minder aan.

Afin soit, ik kan zo blijven doorgaan… maar als iemand enige tips voor me heeft, echt alles is welkom!!!

Lieselo

Hey,

Anne had mij een mail gestuurd via dit forum ivm Bolivia, zou zij mij misschien opnieuw kunnen contacteren om haar email-adres te geven want dit heb ik niet.

Thanx

Liesl
prieelke@hotmail.com

Hoi Liesl,

je kunt eens op onze site kijken; Stichting Wees Kind of mij mailen.

Misschien komt dit een beetje in de buurt van hetgeen je zoekt?

Groeten,

Luc Houben