Diamond, we missen je op het forum! :o
Waar ben je/wat is er???
Xx Mar
Wij missen je !!!
Wat goed van je Mar, om hier even aandacht voor te vragen.
Groetjes Roanna
Heey
Diamond was vandaag dus nog wel op msn geweest, heb alleen niet met haar gepraat.
Zal de volgende keer even vragen of er misschien iets aan de hand is.
Liefs Rieneke
Meiden!
Heb haar een sms gestuurd! Kreeg gisteravond nog antwoord, maar was al onderweg naar bed te gaan, en met de IS bezig, vandaar nu pas
Ze heeft het druk met van alles en nog wat, maar komt gauw weer meekletsen!!
Iedereen de groetjes van haar en tot gauw XX
Ik heb de boodschap overgebracht, zoals gevraagd(hihi)
![]()
hehe gelukkig!!
hopelijk komt ze snel weer!
groetjes Linda
Hé meiden wat ontzettend lief dat jullie dit topic aangemaakt hebben! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal! Gelukkig was er niks bijzonders aan de hand, ben de afgelopen dagen erg druk geweest en ook weinig thuis. Nu heel snel nog ff achter de computer gekropen om hier een berichtje achter te laten. Aankomende dagen zijn we bij m’n ouders waar ik niet op internet kan en ook nog steeds druk aan het klussen bij vrienden. Maar ik beloof dat ik vanaf volgende week weer regelmatig zal posten hier, en bijlezen. Heb soms ff heel snel gekeken maar heb geen idee wat iedereen heeft gedaan/meegemaakt…
Tot snel!
Liefs, Diamond
Nou gelukkig. Diamond is ook weer boven water en er is niets aan de hand.
He diamond,
welkom weer. En suc6 met alle drukte.
groetjes en tot volgende weel maar weer
Fijn dat je weer bent, en sterkte met je drukte.
Geef af en toe even een teken van leven, dan schrikken we niet zo!
Ik dacht echt dat er wat met je gebeurd was!
En nog bedankt voor het opzetten van de meeting, maar de volgende x moet je er echt bij zijn, hoor, het is echt erg leuk. Vooral op het station, als ze daar opeens het meeting point hebben weggehaald! Maar op de een of andere manier hebben we elkaar toch weer gevonden.
Tot schrijfs
Xx Mar