Dertigers organiseren meest fantastische groepsreis naar Thailand

Mooie kop voor een persbericht…We kunnen er echter voor zorgen dat we die mooiste reis gaan plannen, maar dan moet je wel even reageren op dit mailtje…Laten we nu eens een leuk clubje mensen verzamelen om met z’n allen een reis te plannen/in te vullen. Meld je gewoon aan en zie maar wat er gebeurd…Bij genoeg mensen spreken we gewoon eens af voor een borrel om eens te kijken wat de gezamelijke reisinteresses zijn…

Daarnaast ben ik op zoek naar een of meerdere personen die het leuk vind(en) om rond 16 december voor drie weken naar Thailand te vertrekken en hiervoor een eigen reis uit te stippelen in plaats van de hordes toeristen te volgen…Alleen reizen vind ik niet zo’n probleem, maar alleen eten heel heel ongezellig! Daarom dit berichtje op het forum.

Nu laat even iets van je horen, ook als je gewoon even wat meer wilt weten.

Groeten,
Wendy (33, randstad)

Hoi Wendy, Ik Ben Daar Voor In, Maar Ik Wil Dan Wel Minimaal Een Week Op Phuket Doorbrengen, Omdat Ik Bezig Ben Met T Kopen Van Een Appartement Daar. Groetjes Adriaan

:slywink: hoi wendy, ik heb jou advertentie gelezen en dat trok mij aan. graag wil ik contact met jou. groetjer saida:nod:

Ik heb hier ook wel oren naar (2:teeth:)
Kerst &Oud & nieuw in Thailand, beetje strand, beetje oerwoud, afwisselend lui & actief en idd niet de toeristenmeute achterna…goed plan…
Ik ben geen kuddedier maar een groeppie is toch wel zo fijn:nod:
Ik wil wel op de hoogte worden gehouden van de concrete plannen,
zover die er zijn, en eventuele aanvullende info…
Zal ik eens kijken wat er te regelen valt:)
(eveneens Randstedeling)

Hoi Wendy,
zie ook mijn eigen post, ik zit alleen een week later in het Thaise…en wel in ieder geval in het Zuiden. Feestdagen op een eiland lijkt me fijn en Nat. Park Khao Sok is niet erg toeristisch maar wel heel mooi, dus dat had ik in gedachten na 1/1. Ik hoor wel of ik kan aansluiten, groetjes Sandra