Bijv. :
Weekend Getaway to the Amboseli National ParkSkylax Safaris**Buy!Ksh21,460 Ksh10,730Buy it for a friend!
**
50%
SAVINGS
**2
PURCHASED**
**5 Days
REMAINING**
[ul]
[li]Description[/li][li]Highlights[/li][li]Fine Print[/li][/ul]
Wondering what to do for a weekend? How about a getaway to one of Kenya’s most beautiful national parks, Amboseli which is located in Loitoktok District, Rift Valley Province of Kenya. The ecosystem mainly savannah grassland spread across the Kenya-Tanzania border. The park is famous for being the best place in Africa to get close to free-ranging elephants among other wildlife species. Other attractions of the park include opportunities to meet the Maasai and spectacular views of Mount Kilimanjaro.
The package is for 2 days and 1 night, and includes
[ul]
[li]Transport in a luxurious open roof 4 wheel drive tour van-fro convenient game viewing[/li][li]Accommodation in budget tented camp with hot showers[/li][li]Meals on full board basis-Lunch, Dinner and Breakfast[/li][li]Comprehensive game drives at the Amboseli Park for the 3 days[/li][li]Services of a professional tour guide/Driver[/li][/ul]
With today’s deal, get this trip weekend getaway to relax with nature. Travel and have some adventure away from the noise and bustle of the city. We give you this trip at half-price.
Het is een leuke aanbieding inderdaad. Zelfs als je de parkfee zelf moet betalen. Dat moet je sowieso Ik moet je teleurstellen, ik ken Mwende heel erg goed, persoonlijk en ze is echt niet van plan om zich nog met dit forum bezig te houden. Was erg gezellig om weer bij haar te kamperen toen ze in Kenya was kortgeleden.
Have a nice day Gerben.
Het is gewoon een beetje raar dat je **hier **schrijft dat je ooit op dit forum terecht bent gekomen door een ontmoetig met de persoon Mwende in Antwerpen die jou naar dit forum verwees maar vervolgens hier weer schrijft dat je via zoekmachine Google terecht bent gekomen, door ‘Kamperen Kenya’ te zoeken, kamperen wat je “per toeval” bij Mwende deed, sure
Hier heb je snel en goed contact met Mwende en hier ben je haar “contact kwijt”…
Let ook op de spatie voor elk uitroepteken (spatie) ! die Mwende en Mariette beiden gebruiken in hun posts.
Iemand nog kamperen in Kenia?
Hier is alvast zelfpromotie …
Dit is gewoon een Keniaanse versie van “Uw Voordeel in jouw buurt” ,dat vind je hier dus ook ,er worden op vaste prijzen meestal een 50% korting gegeven.
Waarom zulk een voorstel uit Kenia hier weer tot gestook moet leiden begrijp ik niet , wie zijn voordeel wil halen uit zulke actie van RUPU kan enkel winnen.
Toch altijd handig om ook de kleine lettertjes te lezen, dan kom je er achter dat de aanbieding niet heel bijzonder is …
Slechts 5 vertrek data, exclusief parkfees, laagseizoen, groepsafari …
Goedkoop is duurkoop
Jammer dat de herrie altijd uitbreekt op het moment dat het over safari’s gaat. Door al of niet betrokkenen.
Kenia is zo een mooi land en bestaat niet alleen uit safari’s. Alleen een klein deel van de bevolking profiteert van deze inkomsten. Mwendes aandeel mis ik zeer. Haar goeie tips etc. Maar je kunt iemand niet dwingen om (weer) deel te nemen aan een forum. Het ga je goed Mwende! Durf haast geen uitroepteken te zetten!
Wat voor herrie?
Ik stel gewoon vast dat de persoon met voormalige nickname Mwende met 1 of meer profielen weer actief is op dit forum.
Daarbij de waarschuwing dat er weer flink veel zelfpromotie te lezen zal zijn en wellicht ongefundeerde roddel en achterklap achter de schermen …
maar wat is dan nu het verband tussen Mwende en MarRiette (dubbel R)? Dat is nl 1000% zeker niet dezelfde persoon als je dat wel wilde sugereren. Er zijn dingetjes waar ik me ook aan “erger” (aanbiedingen van huisjes etc) maar probeer hier ook “hakuna matata”. Dit soort aanbiedingen bekijk ik niet eens als ze geen waarde voor mij hebben. Het is wel waar wat Hakuna zegt, zodra het over safari`s gaat dan begint het.Jammer. Of het nu Mwende is of niet, wat maakt het uit? Doen er niet meerdere mensen aan zelfpromotie op deze site vraag ik me dan af.
Handigje, ik weet welke Mariette je bedoelt, zij post onder haar eigen naam, maar dat is zeker “Masaku” niet die zich ook wel Erna, Ria noemt maar gewoon Mwende is.
Verder is reclame maken voor eigen business gewoon toegestaan hier, leuk of niet.
Verschillende accounts aanmaken om jezelf en dan ook nog je business (met valse ervaringen) de hemel in te prijzen zoals hier gebeurt, dat mag echter niet…
Verschillende accounts aanmaken om jezelf en dan ook nog je business (met valse ervaringen) de hemel in te prijzen zoals hier gebeurt, dat mag echter niet…
je zou beter nog eens terugblikken op http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=137794
waarin je de schuld maar steeds op anderen afwentelt,waarom maakte je trouwens een account op mijn naam aan?
Ik ga er verder niet meer op reageren ,doe zo voort en wees gelukkig in je paranoia wereldje.
Tjesus,
het oude prikbord, Kenia, zeer actief, is al verwijderd door roddels en achterklap. Wat is er toch met dit land??
Of de personen die er zeer bij betrokken zijn, al of niet met business.???
Terugblikken op die link herinner ik me inderdaad het email contact wat wij daar over hebben gehad omdat jij ook mee deed aan het verspreiden van die roddels.
Ik werd neergezet als pooier, pedofiel en crimineel, startende bij Mwende die kort daarvoor het forum verliet.
Ook andere leugens over mijn priveleven deden gretig de ronde bij mensen met teveel tijd.
Wil je zeggen dat je trots bent dat je daar aan mee hebt gedaan??
Tja, en nu komt “Mwende” onder verschillende valse namen terug op dit forum …
Over paranoia gesproken: Mwende heb ik slechts 1 keer ontmoet, jou nog nooit …
oh,oh, dit gaat weer helemaal verkeerd. Ik wil me verder nergens mee bemoeien. Ik ga binnenkort lekker bij Marriette langs en heb verder nog nooit Mwende of wie dan ook ontmoet van dit forum.
Die betreffende mail (Kenya) is mij helaas ook bekend. Zonde dat dit soort dingen altijd moeten gebeuren. Nogmaals ik kan, behalve Marriette, niemand van dit forum maar ik kan alleen maar hopen dat het met dit forum nu niet net zo gaat als met het andere prikbord. Ik was daar actief lid en ben daar samen met andere (prive) lastig gevallen (wat overigens erg beangstigend is als je er achter komt dat een bepaalde man wel erg veel over jou weet) en het is erg vervelend dat sommige mensen menen dat een prikbord daarvoor gebruikt kan worden.
Ik neem zelf nooit “aanstoot” aan aanbiedingen die op het forum staan. Als ik er geen baad bij heb, lees ik ze niet of ik neem ze voor kennisgeving aan. Wat ik zelf niet snap is waarom mensen onder verschillende namen gaan staan, beetje “laf”. Als je weggaat dan moet je wegblijven en niet onder een andere naam terugkomen OF weer gewoon onder je eigen naam terugkomen. Raar.
Handigje, ik was onlangs ook een keer bij dezelfde Marriette die jij bedoeld op bezoek aan de zuidkust … een fijn mens, we hebben regelmatig contact.
Zij heeft niets te maken met Mwende, Erna, Ria, Masaku, Rinique, Monique behalve dat deze mol ook de schuilnaam Marriette gebruikt …
ik begrijp totaal niet hoe deze draad zijn beloop heeft gekregen
iemand post dat er een aanbieding is, en vervolgens komen er
vele posten die niet tot die zaak behoren of zit er ergens oud zeer
wat plots weer opleeft
mijn advies kom toch niet steeds terug op iets wat verkeerd is gezegd of opgevat
waarschijnlijk door misverstanden
iemand zij mij eens als je niet in de poep roert gaat ie ook niet stinken
zo voor mij Hakuna Matata en pole pole
als laatste als iemand echt iets verkeerd doet valt ie vroeg of laat wel door de mand
komt tijd komt raad