Deals in Kenya

poehee…wat een vuile was…Is 't niet beter om die vuile was prive buiten te hangen?
En over aanbiedingen en eigen promotie: ik heb geen aandelen in wat dan ook in Kenia. Ik vertel hier op het forum wat ik denk dat de moeite waard is. Soms gaat het om mensen die ik ken. Da’s niet zo gek als je vaak naar Kenia gaat. Ik verdien daar zelf helemaal niets aan, maar probeer mensen bij elkaar te krijgen zodat ieder het geweldig naar zijn zin gaat krijgen. Want meestal ga je daarvoor naar Kenia, toch?

Saada, ik vind het wel een informatief gegeven:
Je schrijft anoniem op een forum waar je het inhoudelijk vaak oneens bent met andere schrijvers, dat kan.
Vervolgens ontmoet je iemand die zich hier “Mwende, Monique, Erna, Mariette etc” noemt via dit medium 1 keer, een korte leuke onmoeting, zo leek het.
Dan gaat er een email de ronde dat ik pooier, pedofiel, crimineel ben en andere onzin, een email die gretig wordt verspreid door o.a. door de bebaarde man die mij nog nooit gezien of gesproken heeft, hierboven op foto.

Ik had helemaal niets tegen deze mensen, zelfs geen interesse in wat zij hier in Kenia allemaal uitspoken.
Dat is geen vuile was, maar echt waar gebeurt en een waarschuwing voor andere forumbezoekers tegen dit soort verwarde types die zich ervaren Keniaganger noemen.

ahaaaaaaaaaaa
nu valt het dubbeltje bij mij :hihi: (uitdrukking)
er zit vuile was in de mand :was:

heb nog zo gezegd ; niet roeren !:slapen:

waarom moet het dan weer opgerekeld worden?:confused:

hakuna matata

Kenya, ik snap je reactie wel, maar toch vind ik dat het openbaar forum gaat over Kenia en niet over personen die erover schrijven. Beter in de prive-mail dat soort dingen, toch? Vervelende zaken, roddelen in het openbaar op een forum.

ik begrijp het tot op zekere hoogt ook wel
als je zomaar van iets wordt beschuldigd ,dat kan natuurlijk niet
maar dat hier verschillende namen worden genoemd en ook pfoto hoeft ook niet
dat zijn zaken waarvan de meeste lezers hier niets vanaf weten
en voor de meesten ook niet relevant
het is een site over kenia en niet om vetes te beslechten
fijn weekend
hakuna matata

Wat is vervelender:
Roddelen in het openbaar (bestaat dat??) of achterbaks roddelen via priveberichten systeem?! Misbruik dit forum daar niet voor, doe dat dan liever openbaar zodat iedereen er vanaf weet indien nodig en indien dit van toepassing is op dit kenia forum, kan iemand zich tenminste verantwoorden mocht dat wenselijk zijn.

Zie de post van Handigje, voor mij in ieder geval verassend dat ook zij berichten heeft onvangen en zo zullen er meer lezers zijn bij wie nu ook een lichtje is gaan branden.

Voor een aantal lezers is het zeker handig om te weten wat voor soort mensen hier ook lid is, voordat je een tent bij een gek op gaat zetten, of enkel besluit om iemand via dit medium een keer te ontmoeten.

Voordat je het weet sta je te boek als een pooier, pedofiel en crimineel en staat je verdere vermeende priveleven te lezen op internet.

Hallo mensen

Waar zijn jullie nu mee bezig zoals ik het zie zijn er enige mensen die wat geld willen verdienen en waarschijnlijk zijn het mensen die een hart voor Kenya hebben.

Ongeacht de prijs het brengt altijd wat voor de lokale die het geld al is het niet veel goed kunnen gebruiken.

Kenya je met tch eens goed naar je omgeving kijken want speciaal naar ju area komen de kinderen die door omstandigheden thuis geen eten krijgen.

Dus de toeristen die op deze aanbiedingen in gaan kunnen hopelijk iets bijdragen om ze niet naar jouw area te laten gaan.

Zeg nu niet dat het niet waar is want ik weet vanuit mijn persoonlijke ervaring dat er kinderen zijn die de verhalen die ze gehoord hebbeb voor waar aan nemen en naar jou stadje komen, en wanneer je ze later terug vind de meest verschrikkelijk verhalen weten te vertellen en voor hun leven beschadigs zijn zowel jongens als meisjes.

Ik vraag mij welaf wat jij daar aan het doen ben want daar vertel je niets over

Ik werk samen met mijn vrouw een echte Kenyaanse om wat zaken hier in Kenya te veranderen.

Kijk maar op de website www.chr-indp-mov.org (Christian Indenpendent Movement)

Wanneer je dit verder wil uitdiepen kan je mij altijd bereiken via het adres op de website.
Groeten vanuit Nairobi
Penders

hallo
dus als ik het begrijp ondersteund u kenianen met scholing
werkt u dan met deze C I M organisatie of ook nog met/voor andere organisaties?
als je voor goede doelen werkt heb je toch geen werkvergunning nodig?

Ocharme, Kenya heeft tropenkoorts. Hij gooit van alles door elkaar :slight_smile: Waar een mens zich druk om kan maken. Ria en Mariette zijn met mij, Monique-Mwende (Nederlandse-Kenyaanse) namen van mij, meegeweest.
Alles staat openbaar te lezen op mijn Blog en Website.

Is niet erg hoor dat je het niet meer kan volgen :slight_smile: , ik reis ook zo vaak heen en weer (y)
Maar als het zelfs met fotootjes erbij niet lukt, moet je misschein ff afkoelen en naar de dokter in Nederland.

BLOG (je kan daar zoeken op naam/woord/bestemming)

SITE (daar kan je even checken wie wie is)

RINIQUE (daar zie je waar die samentrekking vandaan komt, of misschien is dat te moeilijk ?)

Ik ben trouwens een schorpioen en Masaku is mijn absoluut favorite stad in Kenya.

Last but zeker niet least : **ZOALS DE WAARD IS VERTROUWT HIJ ZIJN GASTEN

@ Saada

**
heerlijk he, Monique en Rene (er zijn nog mensen die Monique (en of Mariette) heten) zijn al 3 keer meegeweest.
Frank gaat 28 january voor de 3de keer mee en Jos voor de tweede keer. Mariette gaat nu weer naar Gambia. (kan je vinden op waarbenjijnu.nl )

Ze zijn ook besmet.

Teleurstellen???

Masaku = Mwende = Monique = Ria = Mariette die zich door middel van verschillende profielen zichzelf als “reisleidster” loopt te promoten.

Je zal haar gast maar zijn :wink:

Jeempjemeneetje! Zit ik toevallig toch maar eens even dit onderwerp te lezen, zie ik gewoon mijn naam voorbij komen! Hahaha! Maar inderdaad er zijn meer hondjes die Fikkie heten en ik ben de Marriëtte met 2 r-en (waarmee ik helemaal niets wil zeggen over die andere Mariette, want daar weet ik niets van en heb ik ook eerlijk gezegd helemaal geen zin in me in te mengen) en ik woon inderdaad aan de zuidkust!

Maar als het dan toch even over mij ging en we het toch over privé-informatie hebben, wil ik wel even kwijt dat ik 3 weken geleden moeder ben geworden van een gezond half Keniaans meisje! Hihihi, sorry hoor, moest het even kwijt! :wink:

:cheer:JEEEEEEEEEEEy ! HONGERA SANA MAMA !!! Dat is pas leuk nieuws !!

En zeer zeker vermeldenswaardig :slight_smile:

1 like

Ne dikke proficiat voor de papa (en ook voor de mama natuurlijk) :was:

1 like

Vplgens Mijn bescheiden mening is het mischien eens goed dat de mensen die hier elkaar van alles beschuldigen eens een gezamelijke wandeling maken en een goat eating organiseren om dan als vrienden uit elkaar gaan voor een beter Kenya.

Goed voorbeeld doet goed volgen dat is een wijsheid van mijn grootmoeder en Kenyanen kijken altijd wat wij doen.

Dit gaat echt nergens meer over en op deze manier gaat dit forum ook ter ziele net zoals het andere prikbord. Stop met het zwartmaken, gun ieder zijn “klanten” (er zitten hier ook mensen die consequent hun huisjes aanbieden en daar hoor je niemand over), lees wat je interessant vind en negeer wat niet voor je van toepassing is.

Ik vind het persoonlijk triest dat mensen onder verschillende namen actief zijn. Waarom? Wat heb je te verbergen denk ik dan al snel. Een erg rare actie vind ik persoonlijk eerst weggaan en zeggen dat je niet meer terug komt, dan terugkomen onder een andere naam en dan onder die nieuwe naam voordoen alsof je niet die oude persoon bent maar diegene wel kent en dan nogmaals zeggen dat je je niet meer persoonlijk met dit forum wilt bezig houden maar er wel al weer actief op bezig zijn. Waarom? Kom op mensen gedraag je volwassen. Als je een nickname gebruikt (zoals ik vanwege bedreigingen op het andere prikbord) blijf dan trouw aan die naam. Als je terugkomt ga dan niet “stiekum” doen en doen alsof je iemand anders bent. Leven en laten leven.

Ik zal echt wel weer worden “aangevallen” maar laten we aub terug gaan naar waar dit forum voor is: praten over Kenia en hulp bieden aan mensen die vragen hebben over Kenia.
Oja en over ruim 2maanden gaan mijn gezin en ik naar Marriette (met 2-rren :wink: )om haar mooie meisje te mogen bewonderen!!

@ handigje : helemaal mee eens :slight_smile: Doen we. MALARIA

@ Marriette ik ben van 27/06 tot 27/08 in Kilifi, als je zin hebt in een uitstapje met de kleine : karibu ! (en ik ben 4 weken gelden Susu geworden van een half Belgisch-Nederlands half Duits-Nederlands kleindochtertje !! )

1 like

masaku,dus?? Wat probeer je nu te “bewijzen” met malaria? We hebben contact gehad. Heb ik dat ooit ontkent?Je kunt waarschijnlijk wel meerdere posts gaan linken hier waar we contact in hebben gehad maar is daar dit forum niet voor? Iemand stelt een vraagt en iemand antwoord. Ja ook prive hebben we via de mail contact gehad voor je daar ook over begint.

Ik zeg alleen dat ik het raar vind dat je eerst met een aparte post weggaat laat weten dat je nooit meer terug komt en dat je dan onder een andere naam gaat doen alsof je iemand anders bent die bij jou is geweest en daar nogmaals laat weten dat je geen intenties hebt om terug te komen. Ieder ander die dit zou doen zou ook door jou hierop aangesproken worden.

Hoe dan ook, gefeliciteerd met je kleindochtertje! geniet van haar!

huh ??

Ik bewijs niets met Malaria ? Ik bevestigde alleen maar wat je zei : ** laten we aub terug gaan naar waar dit forum voor is: praten over Kenia

**Malaria is daar een voorbeeld van en de laatste post is een nieuwe analyse ? Ik link geen post ?
Er staan nieuwe info over Malaria.

Begin jij nu ook al met spijkers op laag water zoeken ? Nee toch zeker ?

***Een post linken, is in blauw zetten, wat hierboven gebeurd en degene die dat doet kannie lees nie, want er staan comma’s in :slight_smile: Zelfs met foto’s erbij ist nog te moeilijk om het verschil te zien tussen Mariette en Marriette. :wink: