Januari 2027, de wereld rond niet in 80 dagen. Zonder vliegen dus. Ik trek er een half jaar voor uit. Overtocht Japan / LA en NYC naar Southampton heb ik al geboekt. Ervaren of niet ervaren reisgenoot m/v die wat te melden heeft en van tegenslag niet onder de indruk raakt. Treinen, bussen, fietsen, liften, bromfiets en meer. Ik vroegpensioen, levenlang backpacker. Motto: als je reist, leer je hoe je moet leven. Gr. Kees
Hoi Kees, wat een avontuur!!! Zoek je iemand voor de hele reis of is een gedeelte ook goed? En hoe oud ben je als ik vragen mag? En wat is je reiservaring tot nu toe?
Hoi Sanne,
Leuk dat je reageert! Ik ben 64 jaar, reis graag. Ik ben gepensioneerd docent/toezichthouder op de militaire luchtvaart. Doe nu wat vrijwilligerswerk. Ik heb 1 dochter, ongehuwd
Over 3 weken Argentiniƫ/Uruguay, vervolgens deze zomer 6 wkn NYC. Zo ga ik mijn dgn vullen.
Ik heb alle werelddelen wel gehad, incl. Antarctica. Landen teveel om te noemen. De hele reis of een deel is bespreekbaar. En wie is Sanne?
gr uit Breda
Kees
Dag Kees,
Jouw reisplan spreekt me wel aan.
Ik ben een ervaren backpackster van 68.
Ik reis jaarlijks naar een land buiten Europa om daar 6 a 7 weken rond te trekken, gebruikmakend van lokaal transport.
Het zou leuk zijn om via een ander kanaal meer te bespreken?
Groetjes,
Chantal uit Belgiƫ
Hoi Chantal, zuiderbuur
Leuk dat je reageert. Mail naar cjdwilt@gmail.com, gaan we er wat uitgebreider op in.
Mvrgr
Kees