Hallo Robby,
ik zal zo je vragen beantwoorden, maar even een reaktie op Ria en Guido.
Heb jullie film bekeken en foto’s en heb er van genoten, wel met veel weemoed.
ik denk dat wanneer jullie terug zouden gaan merken dat het helemaal anders is geworden.
Denk dat je zeker Saigon, Can Tho, Nha Trang, Hanoi enz. niet meer terug herkent zoals die in jullie herinnering staat.
Misschien weer eens het plan oppakken om die kant op te gaan 
Robby,
Op zich ziet het schema er goed uit, maar ik zou toch wat veranderen en kijk even niet naar de kosten, maar alleen naar het aantal dagen.
Laat ook Dubai, Bangkok, Thailand even aan jullie over, want dat is een must denk ik.
Het noorden is een keuze en dus oke.
Maar zou wel Sapa en Halong omdraaien en van Halong naar Hai Phong gaan en dan vliegen op Hue.
Zo hou je een gehele dag Hue over voor de stad en de citadel.
Dag erop met de ER via wat mausoleums en de Hai Van Pas naar Hoi An.
Door meteen te vliegen verdien je 1 dag ( 9 mei ) en deze steken in Hoi An, anders heb je, volgens je schema maar 1 dag Hoi An.
Je blijft dan op je schema.
Naar Nha Trang heb je de keuze uit nachttrein of vliegen.
Naar Mui Nee de bus.
Naar Saigon de bus
Mekong Delta.
Hier heb je diverse keuzes voor de 3 dagen.
Noem er wat
Saigon naar Can Tho op 21-5 ( is 5 a 6 uur ) dus deze dag is grotendeels reizen, 22-5 drijvende markt Cai Rang en dan door naar Chau Doc, 23-5 Chau Doc en dan 24-5 met speedboot naar PP ( aankomst tegen de middag ), is maar 1.5 PP.
Saigon naar Chau Doc op 21-5 ( 6 uur ), 22-5 Chau Doc en omgeving, 23-5 naar PP met speedboot; 2.5 dag PP
Saigon naar My Tho ( bai Be of naar Ben Tre ), naar Can Tho en na de drijvende markt op 22-5 meteen naar Saigon en op 23-5 vliegen op PP of op de avond van 22-5 ( weet even niet of dit laatste kan?)
Saigon naar My Tho en daar een cruise nemen naar PP van 3 dagen/2 nachten.
Ik kan er nog wel wat meer verzinnen, maar misschien andere mensen?
Hoop dat dit wat kan bijdragen aan je planning en schema?
gr.
Ton.
Aanbieding geld nog steeds