De reis!

(origineel bericht op be-more.nl)

De reis!

Liggend vanuit mijn stapelbedje mijn eerste blog vanuit Afrika! Vanmorgen afscheid genomen van paps en mams en mijn allerliefste Peter, wat heb ik gehuild zeg zo ken ik mezelf helemaal niet. Maar eenmaal door douane, tranen gedroogd kon onze trip beginnen.
Eerste korte vlucht naar London was no problem, lange vlucht naar Johannesburg begon goed maar eindigde ietwat anders. Ik had namelijk bedacht om een slaappil te nemen maar na een diepe slaap werd ik me dar toch beroerd wakker en binnen no time was ik aant overgeven in m’n zakje en bij die ene keer bleef het niet maargoed ik had Kim aan mijn linkerzijde die me goed heb verzorgd :wink: aangekomen op Johannes was het ff zoeken waar we moesten zijn, en gelukkig moesten we niet weer bijbetalen voor de bagage ( dit was op Schiphol wel het geval €90,00!!! Na korte vlucht kwamen we eindelijk aan op Durban en zat onze reis erop! We werden opgewacht door Loes en zei heeft ons gebracht naar Willie onze chauffeur. Eenmaal aangekomen bij het backpackershostel ben ik gelijk mnbedje ingedoken want die slaappil zat me nog niet lekker pff. We slapen in kamer voor 6 personen met gedeelde douche en wc. Gelukkig allemaal vrijwilligers van be more.
Na ons wat te hebben opgefrist hebben we beltegoed, gepint en wat boodschappen gehaald. 18 uur stond ons eten klaar een lekkere curry van kip,rijst,aardappel,groente met Afrikaanse muziek en de zee op de achtergrond!

Daarna nog wat gekletste met de meiden en weer lekker m’n bedje opgezocht want heb nog wat uurtjes in te halen.

Ik ben gewoon te bereiken op m’n nl nummer, maar iets terug sturen vanaf m’n Afrikaanse nummer.

Liefst from Durban
Misha

(origineel bericht op be-more.nl)