**Ik ben van plan met een maat (beach boy) van mij om volgend jaar de kust van Brazilie af te reizen.Inclusief 1 of 2 binnenlandse vluchten zou dat in ongeveer 2 maanden moeten kunnen, denk ik . . .
'Kdenk zelf te beginnen in Belem en te eindigen te Sao Paulo (incl. Recife, Salvator, Natal, Rio). Geen Pantanal, Roraima, Amazone of Foz do Iguacu dus. Het gaat dus echt om alles rond de kust / streek.
**
als je een smartphone mee neemt (toch wel handig voor onderweg eens emailtjes te lezen, een vlugge opzoeking op het web om ergens te slapen, etc) vergeet dan niet om een gps-programma met braziliaanse kaart te installeren (bestaan oa van tomtom of sygic)
als je dan al bvb te voet zou backpacken langs de stranden kom je vroeg of laat wel eens voor een rivier te staan waarbij niet altijd een brug in de directe omgeving is, met de gps kan je hierop al wat vooruit plannen
als jullie in Salvador langskomen geven jullie maar gerust eens een seintje, altijd leuk om eens een pint te kunnen drinken in het nederlands en daarbij de pittige verhalen van de reiziger in kwestie te mogen aanhoren