De kriebels beginnen steeds meer te komen!

(origineel bericht op be-more.nl)

De kriebels beginnen steeds meer te komen!

Hey Hallo,

Hier zit ik dan achter mijn laptop, ik ben bijna afgestudeerd aan de opleiding Social Work. Mijn scriptie is al ingeleverd en 15 juni wordt de datum wanneer ik mijn pleidooi zal moeten gaan houden waarna het verlossende woord gegeven zal worden of ik geslaagd ben of niet!! Spannend!

Nu ik steeds meer vrije tijd krijg en mijn studie steeds meer naar zijn einde toegaat, begin ik de kriebels toch wel echt te voelen. Ik kan het nog niet echt geloven van mijzelf, maar 10 augustus ga ik dan toch ECHT naar Bali toe! De voorbereidingen krijgen steeds meer kleur, want nu zal ik dan toch echt die reisverzekering moeten gaan afsluiten en zal ik toch echt deze maand mijn inentingen moeten gaan halen! Het visum moet ook nog aangevraagd worden en natuurlijk moet ik ook nog gaan shoppen om allemaal spullen aan te schaffen om te kunnen overleven in Indonesië (Denk aan: wandelschoenen, bedekte luchtige kleding, muggenspray, zonnenbrandcrème en ga zo maar door).

Toen ik mij aanmelde om vrijwilligerswerk te gaan doen in Indonesië, deed ik dit eigenlijk zonder veel na te denken, want ik wist van mijzelf dat ik uiteindelijk door juist veel na te denken het niet zou hebben gedaan. Ik heb namelijk een vriend die ik na 1 dag al ga missen, dus dat wordt nog een hele opgave voor mij om hem 2 maanden niet te zien! Maar ook dat moet goed gaan komen, want ik hoop veel plezier en liefde van de kinderen te krijgen tijdens mijn vrijwilligerswerk. Die ik dan natuurlijk aan ze terug zal geven!

Ow, wat heb ik er zin in!!!

Groetjes,

(origineel bericht op be-more.nl)