De Fhillipijnen

ik ben reeds 3 jaar in de fhillipijnen ,een mooi land met tropisch klimaat,maar buiten de reis met het vliegtuig dat een beetje kost is dhillipijnen een spotgoedkoop land een kip kost 1,50 euro een varkensfilet 3 euro de kilo de rijst hier kost 40 cent.ikzelf werk hier nog de meeste mensen zijn hier echt vriendelijk alhoewel 80%van de bevolking onder de armoedegrens ligt de temperatuur is enig het ganse jaar =- 30 graden celcius de stranden zijjn gigantis en de natuur is wonderlijk ik leef in cebu de tweede grootste stad hier ,het is hier zoals ge denkt en je kunt verplattsen in de jaren 50.ik zou zeggen komt eens naar hier op verlof gegarendeert dat ge zon hebt en resorts wel duizend groetjes joseph wuyts…mijn e mail voor informatie over dit land ....josephwuyts@yahoo.com…ook facebook zelde naam

he Joseph,

ik en mijn vrouw zijn nieuw op dit forum en willen graag een reis maken naar o.a de filipijnen. We willen niet alle hele toeristische atracties bekijken,maar het mooie en de puurheid van het land en de bevolking ontdekken. We zijn op zoek naar iemand die ons kan vertellen waar we eens heen zouden moeten en wat we absoluut niet mogen missen in dit land. Kun jij ons tips geven of informatie over het land? Misschien dat je mooie plaatsjes weet die we echt niet oeten overslaan.

We vinden het leuk om hier eens over te praten. We wachten op je antwoord

Groet,

Rogier en Elke