(origineel bericht op be-more.nl)
De eerste dag
Hallo allemaal! Ik lig nu eindelijk lekker op bed na 33uur wakker te zijn (wel wat dutjes gehad).
De reis zelf is goed verlopen. In eerste instantie was er iets mis gegaan met het online inchecken waardoor Ilvy en ik 10rijen uit elkaar zouden zitten. Gelukkig had die aardige meneer in schiphol ervoor kunnen zorgen dat we naast elkaar konden zitten. Natuurlijk had ik ook nog eens vier kilo teveel bagage bij me (a) maar ook dat is goed gekomen zonder al te veel kleren in nl te laten.
Na 13uur gevlogen te hebben kwamen we aan in kuala lumpur. Hier moesten we nog 6uur wachten op de volgende vlucht. Wilde je ergens wat eten, dan moest je eerst geld pinnen. Wat een gedoe was dat! De mensen daar helpen je niet echt geweldig… na 3 pogingen dan toch eindelijk gelukt.
Vervolgens weer de weg vervolgd naar denpassar. Hier aangekomen stond renske op ons te wachten en zijn we naar onze verblijfplaats gebracht. Het ziet er allemaal heel mooi uit! Ligt wel keiveel troep langs de weg en je ziet er absoluut geen gebouwen als in NL maar wel heel leuk allemaal.
In ons huisje hebben we wifi. Dat is natuurlijk wel heel fijn! Ik heb me gedouchet, wat een gedoe… ijskoud en het water vloog door de hele badkamer! Ik was niet al te slim bezig geweest… Erna het eten, rijst met ei erover heen en kroepoek. De mensen die mij kennen weten dat dit een heel gedoe voor mij is maar het viel gelukkig nog enigzins mee
Straks lekker slapen en morgen gaan we naar ubud voor de voorlichting en rondleiding.
Slaap lekker allemaal!