(origineel bericht op be-more.nl)
Men eerste berichtje
Hoi hoi
Men vliegreis was super!! De vlucht van frankfurt tot johannesburg ging super snel voorbij. beetje kunnen slapen in het vliegtuig. op johannesburg wachten was helemaal niet gevaarlijk gelijk ik me voorstelde. gewoon een luchthaven gelijk alle andere. het 5 uur wachten was wel erg lang. de vlucht tussen johannesburg en durban was heel erg kort. kwamen 10 min eerder aan. koffers pakken ging erg snel en buiten stond wilma al op ons te wachten. daarn naar de b&b. super mooi uitzicht, bij de zee. heel erg mooi. gezellig met de vrijwilligers aant tafel. toen gaan slapen. de volgende dg hadden we nog een kleine meeting met algemene info. daarna kwam margot ons ophalen en gingen we winkelen het is er echt super groot, ze hebben gewoon weg alles.
Na het winkelen zijn we naar de far; geweest, heel erg leuk onthaalt door kindjes die al op ons af kwamen gelopen. daarna een rondleiding gekregen en toen werd het al donker. samen gezellig zitten praten. een lekkere warme douche, zalig na zo een lange reis.
vandaag ws het dus de eerste dag op het project. eerst day care heel erg leuk, 11 kindjes. daarna hadden we een ander half uurtje pauze, eten, rusten en opnieuw day care. lekker buiten spelen.
dat hebben we dus net gedaan. heel uitgebreid heb ik alles in men boekje opgeschreven omdat nu te typen duurt wat lang dus wie dat graag wilt weten komt na de rand maar eens thuis lezen.
het weer is niet niet zo goed –> beetje wind, bewolkt, af en toe komt de zon. met een truitje aan is dat allemaal goed te doen.
Fotos staan in de map van afrika. via hier laden duuurt nog langer als op facebook
Dikke kus aan iedereen en laat gerust een berichtje achter
xxx Daphne