Reactie op dit topc is gesloten.
wij hebben dit jaar geboekt bij arke.
we gaan voor de eerste keer naar alanya
lekker vier weken in een hotel met half pension
vertrek op 21 augustus
carlos
Wij gaan dit voorjaar, ( 31 Mei ) voor de 3e keer naar Alanya. ( 1 week )
All Inclusive hotel Grand Uysal en hebben geboekt met 5% extra korting bij Tjingo en de uitvoerende touroperator is Corendon en voor zover nu bekend, vliegen we ook met Corendon Airlines.
Ik zal na de vakantie mijn ervaring hierop zetten.
wij gaan van 10 t/m 24 juli naar Lara. Hotel Saturn Palace. Geboekt via d-reizen bij Corendon… We vliegen met Transavia.
Eind augustus/begin september naar Ankara en Alanya, ik moet nog boeken maar ben nog op zoek naar het goedkoopste ticket. Accomodatie hoeven we niet dus dat maakt het alweer wat makkelijker
Eind mei gaan we naar ons geliefde hotel Charisma in Kusadasi en half september voor het eerst naar Icmeler/Marmaris. Daar gaan we in Fantasia Marmaris logeren, het vroegere Laguna hotel. Mocht iemand hier wat info over hebben…
Half juni 10 dagen naar Kusadasi losse vlucht en los appartement geboekt.
2e Week van juni voor het eerst sinds een jaar of 4/5 eindelijk weer naar Turkije-Kemer.
Kids wilden niet meer mee, dus dan houdt het even op. Gaan nu lekker samen 9 dgn. all incl.
Iemand nog leuke tips om te doen daar ?
Wij gaan niet met de vliegtuig.
We gaan ieder jaar met de auto naat turkije.
Elk jaar genieten van de landen die we tegen komen
En iedereen die gaan met de vlijgtuig
Veel genieten van het mooie turkije en vakantie hebebn jullie wekl verdient toch.
Wij hebben geboekt bij Neckermann via D-reizen. Op 16 augustus '10 vertrekken we voor 18 dagen naar App. Eftalia Aytur in Alanya. Gaan daar nu voor de 4e keer naar toe en het belangrijkste voor ons is de ligging van het app.complex. Behoorlijk centraal en direct aan de boulevard/strand. Iedere dag schone handdoeken en beddengoed, wat wil een mens nog meer !!
Wat heb je geboekt?
Ken de hotels/omgeving aardig als(ex)reisleider,
Hotel Bekay, niet zo’n groot hotel, iets van 50 kamers. Wij houden niet zo van die massale hotels. Ben benieuwd of je dit kent.
van 12-04 tot 19-04 Paloma beach resort Kumkoy/Side via Thomas Cook bij Maretours en vliegen met Pegasus
van 24-07 tot 05-08 Kadikale resort Turgutreis/Bodrum via Mediterra Sunworld bij Maretours en vliegen met Tailwing