Aftellen......

Hoi allemaal,

Lees en reageer al weer een aantal jaartjes mee (meer lezen dan reageren sorry!) en geniet van ieder zijn verhalen.
De avonturen in Turkije en natuurlijk de (vakantie)-liefdes en alle moeilijkheden en mooie momenten die daar voorbij komen!

Hier in het zuiden zijn de vakanties begonnen! Nu is het aftellen geblazen, wij vertrekken maandag lekker voor 2 weekjes naar Alanya met hubby en onze 2 meiden.

Vorig jaar zijn we een keer niet naar Turkije geweest (komen er al zo’n 10 jaar onafgebroken) en moet zeggen dat ik als een klein kind met buikpijn (schoolreisjes gevoel) aan het aftellen ben. Dit heb ik nog niet zo erg gehad.

Kan niet wachten tot het moment dat de deuren van het vliegveld open gaan en dat ik de geur en de warmte van mijn geliefde Turkije weer voel en ruik! Ik denk dat hier veel meer mensen dit gevoel kennen??

OHHH HEERLIJK!!!
Tel maar lekker af, doen we allemaal :wink:

@Evie,ja daar weet ik ook alles van wij zijn ook echte Alanya fans.
Wij vertrekken de 19 july weten nog niet voor hoe lang.
We zijn eigenlijk pas net een week terug en eigenlijk is onze volgende reis voorzien 5 september.
Maar ik kon toch echt niet zo lang wachten en nu gaan we onverwacht toch nog en onze 2 zonen gaan mee ook al zijn ze 22 en 24 is trouwens lang geleden dat we nog een met zijn viertjes weg waren.
En ja Alanya het voelt echt als thuis komen.
Ik wens jou en je gezin een hele fijne vakantie,welk hotel zitten jullie?

Hoi,

Wij gaan dit keer naar Grand Kaptan. Normaal gaan we meestal naar Side.
Voor ons is het 5 jaar geleden dat we in Alanya geweest zijn.

Lekker hoor een ongeplande vakantie tussendoor! En leuk dat je kinderen ook mee gaan!

Sent from my GT-S5830 using Wereldwijzer App

Hoi!

Hier ook aan het aftellen hoor voor de 10e keer Turkije!

Morgenavond maar weer eens turks koken, ben lang niet zo goed als de echte turkse koks maar het is erg lekker!

Wij zitten in Lara dit jaar! voor de 1e keer, we kijken er erg naar uit!

Groetjes Kim:dag:

Hallo.

Oke…ik ben dan nog niet aan het aftellen. Ben ook net terug van Alanya ( Grand Uysal) , maar wou even tegen Evie zeggen… leuk hotel die Grand Kaptan. Wij zaten er precies naast en hebben zo nu en dan even een kijkje kunnen nemen via het open raam aan die zijde en hoorden het van mensen van beide hotels, dat het daar ook goed toeven is.

Trouwens iedereen… heerlijk hoor dat aftellen. Het is jullie gegunt! Wie weet ik ook nog wel een keer. :wink:

Hallo allemaal,

Ook ik ben aan het aftellen…Nu wel superspannend want mijn jongste zoontje van 10 maanden gaat mee. Nog nooit eerder met een baby zo ver weggeweest en gaan >>> Hopelijk doet hij het goed…Heb begrepen dat ik maar beter potjes eten mee kan nemen omdat het daar minder smaakt en niet zoveel keuze hebben. 18 September is het dan zover. We vliegen om 20.00 dus net de tijd waarop ons mannetje de fles moet hebben…komt ff goed uit. Zoals ik heb gelezen is het prima weer met een heerlijk stralend :zon02:
Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden? Hoor het graag…

Alvast bedankt iedereen…en die ook nog mogen aftellen…fijne vakantie :vak02:

Hoi Happytje!

Zo, 18 september, dan is het bijna zover!
Waar ga je trouwens naartoe?

Ik heb zelf geen kids maar ik heb gehoord van een vriendin die ook een kleintje heeft dat potjes daar kopen ook wel goed is, bij de Migros (supermarkt in Turkije) heb je ook babyvoeding wat vergelijkbaar is en haar kleintje at het.
maar elke baby is natuurlijk anders.

Groetjes Kim en ik tel met je mee! :vak01:

1 like

we hadden in 2005 de kleinzoon meegenomen was toen 9 maanden oud luiers potjes krijg je bij migros en tanzas winkels en was goed gegaan ook met de vlucht inmiddels is die nu al 3 keer mee geweest naar turkije>>> en volgend jaar wil die weer mee

Dank je voor jullie reaktie’s

We gaan trouwens naar Kusadasi. Ben er al eens geweest. Maar weer te lang geleden. We zitten 4 kilometer van Kusadasi af op een resort.
Dan weet ik dat ik niet al mijn luiers hoef mee te nemen. En potjes warm eten wil meneertje nog niet. Alleen fruithapje en pap krijg ik erin lol2

Gaan jullie nog naar Turkije? Of ook al vakantie gehad?
Kim, gaat over 8 dagen naar Lara…(klein dorp,toch?)
Ben benieuwd wat de resultaten zijn.

:dag:

Hoi Happytje!

Wij gaan inderdaad naar Lara, dat is vlak bij/naast het vliegveld, best klein maar de resorts groeien als bloemkolen uit de grond, we hebben er veel zin in!
Wij gaan 20 september.

Naar welk hotel ga je in Kusadasi? daar zijn we 2 x al geweest.

Alvast een fijne vakantie!!

Groetjes Kim

wij gaan op 19-20 sep naar kusadasi en weer kustur holiday voor de 4e keer daar

Hoi Kim,

Wij gaan naar het Adukale resort. Mooi tussen de rotsen met een waanzinnig uitzicht en eigen baai.

En weer een dag voorbij Kim lol2

Vind het wel leuk om niet iedere keer naar hetzelfde terug te gaan. Gewoon ook weer andere hotels of omgeving verkennen. Maar wie weet bedenkt ik me straks wel :vak02:

En naar welk hotel gaan jullie?

Happytje,leuk naar Adakule,alleen jammer dat de kamers geen balkon hebben,dus als je zoontje nog slaapt je niet even lekker op het balkon kan zitten. Mijn zoontje gaat al vanaf 6 maanden mee naar turkije,de eerste keer zelf potjes meegenomen aangezien er daar weinig variatie was,luiers koop ik altijd daar.
Wij vertrekken zaterdag naar Kusadasi voor 8 dagen

Geen ervaring met kinderen mee, maar ik kan je vanuit Kusadasi vertellen dat het nog heerlijk warm is. Zitten in hetzelfde hotel als waar TRL heen gaat en het is weer genieten.

Terug on topic: we hebben 10 weken afgeteld hiervoor lol2

Hoi Turkijelover,

Miss hebben we wel geluk dat je toch aan kant komt met balkon. Maar ben bang dat ik die niet heb. Ja, dat is wel een nadeel…maar weegt niet op tegen de rest. En in welk hotel zitten jullie? Heerlijk dit vooruitzicht hè? Laat mijn pampers ook thuis…scheelt ook een hoop gewicht.

en al aan het inpakken?

Hoi Beppie1,

Wat lekker voor je…jij zit al in Kusadasi…ja ik houd ook de weerberichten bij…en idd…heeeerlijk weer daar. Geniet nog lekker van je vakantie…hoeveel dagen heb je nog? Zondag komen wij eraan…JIPPIEEEE

Happytje,wij gaan voor het eerst naar batihan hotel.Nee nog niet aanpakken koffer staat al wel klaar,maar moet nog gevuld worden :slight_smile: Hoe lang gaan jullie?

Wij gaan 12 dagen. De koffers zijn nu net gebracht. Die stonden in de opslag. Vandaag vooral de strijk gedaan…Moet ook gebeuren. Ik heb wel eens van jullie hotel gehoord. Volgens mij ook wel een luxe hotel.
Succes met alle voorbereidingen. En voor je het weet, is het al zover :slight_smile: