hahaha!lol2 Nou leuk om alle ervaringen te horen hoor! Mijn vakantie is nog maar een paar weken verderop! Mag ook wel met dat verschrikkelijke weer hier. Valt tegen dit jaar!
:dag:
Wat een heeeeeerlijk vooruitzicht !! Je bent dus al begonnen met aftellen ! Met dat dramaweer hier is het des te heerlijker om lekker naar de Thaise warmte af te reizen ! Ik ben jaloers !!
Oooh lucky you ! Hoelang moet je nog wachten en waar gaat de reis allemaal naar toe? Ik moet nog 100 dagen wachten voor ik weer naar Thailand ga.
Hallo allemaal,
Weer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Maar over 2 dagen is het zover.
Ik heb de onderstaande reisroute in de planning staan. 3 jaar geleden heb ik ongeveer het zelfde route gedaan alleen ben ik toen nog een week naar het zuiden gegaan (koh phi phi).
Voor mijn vriendin wordt het de eerste keer.
Wat vinden jullie van deze planning? En hoe is het weer nu in Thailand?
**Dagen **Reisroute
1 Düsseldorf, vlucht naar Bangkok via Theran.
2 landen in bangkok, 's middags Bangkok bezichtigen
3 Bangkok
4 Bangkok - Ayutthaya (trein)
5 Ayutthaya - Chang mai (nachttrein)
6 Chang Mai (aankomst 's ochtends in Chang Mai)
7 Chang Mai (2 daagse tour Chang Mai)
8 Chang Mai (2 daagse tour Chang Mai)
9 Chang Mai - Koh Chang (Vliegen)
10 Koh samui
1 Koh samui12 Koh samui
13 Koh samui (wellicht naar koh tao / koh pangang)
14 Koh samui (wellicht naar koh tao / koh pangang)
15 Koh samui (wellicht naar koh tao / koh pangang)
16 Koh Chang (koh Samet) - Bangkok
17 Bangkok - Düsseldorf
18Düsseldorf
Toch maar niet voor Koh Chang gekozen ivm moeilijke aansluiting van Chang mai
Groetjes,
Léon
Op zich ziet de reis er prima uit hoor het is wel een beetje veel reizen en het zit heel strak in elkaar. Allen snap ik het even niet meer vanaf dag 9… Er staat Ko Chang en de dag er op Samui?
Dat is een foutje! Ik was eerst van plan om naar koh Chang te gaan. Alleen ben deze vergeten te verwijderen uit mijn lijst. Ik weet dat het veel reizen is. Maar we proberen de laatste week op Koh samui te relaxen en wellicht dag trips te maken naar koh tao etc…
Oooh ok haha helemaal goed!!
Alvast heel veel plezier in het mooie LOS:chin:
Ik hoor graag hoe je vriendin het daar vond voor de eerste keer.
Ik zal als ik terug komt onze ervaringen delen. Maar weet iemand hoe het weer is de komende weken? Op internet zag ik bewolkt met kans op regen en af en toe zon.
Wat ik hoor van mijn vrouw is het nog steeds prachtig weer met af en toe een zeer flinke bui. Maar ja die zit op dit moment in Sa Kaew en dat is heel wat anders als Chang Mai
Zet deze vraag anders even neer op de toog daar komen een hoop mensen die er ook wonen das misschien handiger.
Nogmaals veel plezier en geniet er van!!
Haha, na uitleg van Koh Chang vind ik het een prima planning!
Dit is een handige site, http://www.wunderground.com/global/TH.html
Kom anders eens hangen aan de Toog hier op het Thailand forum.
“Onze” Baco woont op Koh Pangang, dus bij Koh Samui. Kan je zo live het weerbericht geven;)