De actuele koers Dalasi

51 is mogelijk,en zoals in een andere post vermeld door Erwin,als je met visa geld af haalt krijg je slechts de officiële koers ,nl een 40 dalasi per euro.

momenteel een duik op de zwarte markt, slechts 47 dalasi wordt er nog geboden voor 1 euro

Vandaag in WU verder gezakt tot 43 dalasi, gelukkig een handelaar getroffen die zaken doet met Europa , die boodt 47.

Kan iemand mij vertellen wat momenteel de koers is van de dalasi?
Ik kan wel bij Coinmill kijken, maar wil graag weten welke koers men momenteel hanteert bij de kleine wissenkantoortjes.
Als de koers 43 dalasi voor 1 EURO is dan is Gambia een stuk duurder geworden (relatief gezien dan).
Gaarne even een aktueel berichtje.
Jan

Ik kan er geen gif op innemen maar de huidige officiële koers is 41,9 dalasi voor 1 Euro. Bij de ‘locals’ krijg je meestal 2 a 3 dalasi meer dus komt het neer op 44, 45 dalasi voor 1 Euro.

Erwin kan die vraag perfect beantwoorden , hij is daar !
:vak02:

Klopt! Ik zit er nu😉 Bij de kleine kantoortjes zit de koers nu op 44,5 hoorden we gisteren.

1 like

Ik ben net terug uit Gambia (10 februari 2016) en de koers is wat tegenvallend.
Vorig jaar ontving ik voor 1 EURO 54 dalasi. nu kreeg ik met pijn en moeite slechts 45 dalasi. Dat is een daling van bijna 20%.

Er is niets zo veranderlijk als de koers van de dalasi!! Nou ja… Behalve het weer hier in Nederland dan :wink:

gisteren voor de toerist een felle tegenvaller : 43 dal/ euro !

Dat is niet veel!!

Dat is zeker niet veel en ook niet correct. Wij zijn er nu en krijgen 48 dalasi voor de Euro. Soms zelfs 48,5.
Gewoon even geduldig zoeken geeft vaak een goed resultaat. En op maandag en vrijdag zijn de koersen vaak vrij laag.
Wij zitten in Kotu.

Afgelopen vrijdag 17 februari zonder onderhandelen (waar praat je dan over?: halve GD.meer, scheelt 50 cent op 100 euro) 48GD / 1 euro

Iemand nog tips voor betrouwbare wisselkantoortjes in Kotu?

Ik had je een PB gedaan, maar geen idee of je die gelezen hebt.
Als je de craftmarket in gaat, gelijk aan de linkerkant. Een lange jongen, die daar een kantoortje heeft. Daar krijg ik altijd een goede koers, zeker als je wat meer moet wisselen.
Ook naast een klein (nieuw) supermarktje aan de overkant van Bakoteh, iets richting Kombo. Dat supermarktje is goedkoper dan de andere twee en daarnaast zit ook een wisselkantoortje, waar je goed kunt wisselen. Soms krijg ik, gezien vanaf Sunset, bij het eerste ‘kantoortje’ dan aan de rechterkant, ook een goede koers.
Een goede tijd toegewenst!

Ik heb je pb helemaal gemist. Wat stom zeg. Dank je wel!!! En dus nu wederom dank :slight_smile: Ik ga je trouwens nog één vraag stellen. De laatste hoor :wink: