970 Dalasi ter overname, omgeving Brabant

Hallo,

wij zijn net terug van The Gambia en hebben 970 Dalasi over.
Ik woon in de omgeving Eindhoven en mogelijk heeft iemand interesse. Versturen is te lastig, dus alleen afhalen (kan ook in omgeving Venlo).
De koers die ik betaalde was 44, dus 22,- euro.
Voor 20,- over te nemen.

Handig als je al lokaal geld bij je hebt :wink:

Interesse, stuur even een mailtje.

Gr,

Zeg Jack, je gaat toch nog wel een keertje terug? :wink:

En anders misschien Limboman, aka Sjeng. Die is inmiddels ook verslaafd aan de Gambiaanse zon en de glimlach van Abdu!

Tuurlijk gaan wij nog een keer terug. Maar voorlopig staan er andere bestemmingen op het programma.
Hier ligt het geld opgeborgen in een potje. Ik heb gehoord dat je geld moet uitgeven en niet in een potje bewaren. Dat schijnt slecht te zijn voor de economie :wink:
Ik hoor het wel, wie er interesse heeft.

Jack

44 Dalasi op een euro. Zo’n goede koers heb ik nog nooit gehad! In 2007 kreeg ik zelfs slechts 25 dalasi! Misschien een goede investering?
Maar je hebt helemaal gelijk. Geld moet rollen…
Wij sparen het nu even op (voor zover dat mogelijk is met mijn salaris…) maar in april gaat het zéker rollen! :slight_smile:

Ik begon te twijfelen na jouw reactie. Maar 44 Dalasi is echt de koers. 100 Dalasi is rond de 2,25 Euro was mijn rekensom :wink:
Op 14/1 kreeg ik met Visa 3000 Dalasi uit de muur en ik zie dat er voor 67,96 Euro is ingehouden.

Ik geloof je ook direct! Kijk hier maar eens: Zet Euro (EUR) en Gambiaans Dalasi (GMD) om: De omzet rekenmachine Die is actueel.

Maar in 2007 was de koers echt zwaar beroerd. Tussen de 38 en de 40 is prima. Erboven zit je erg goed! Hoop dat de koers in april nog net zo goed is :wink:

Op slot op verzoek van topic starter.