Wie koopt m'n Dalasis (Gambiaans geld) over?

Hallo allemaal,

Ik ben naar Senegal en Gambia gereisd en ben, helaas, teruggekomen met nog cash geld (Gambiaanse Dalasis) ter waarde van zo’n 117 euro. Als je met de rugzak in Afrika reist, verstop je dat geld wel eens op verschillende plekken. Ik heb het dus verdomd té goed weggestopt.
Wie is er geïnteresseerd? Ik wil het persoonlijk bij je thuis komen afleveren (vanuit Antwerpen, dus niet al te ver, hé)
Lisa

Hallo Lisa,

Wat is het bedrag wat je over hebt in Dalasi`s? De wisselkoers is op dit moment namelijk erg hoog in Gambia. Volgens de laatste berichten vorige week
€ 100 - 3800 Dalasi. Wat wil je er zelf precies voor hebben?

Groetjes, Lian

Hey Lian,

Ik heb eens gekeken op nl.coinmill.com en daar zijn m’n Dalasis’s gelijk aan 90 euro. Ik heb 3460 Dalasis.
Verwacht geen nieuwe bankbriefjes, he;o)

Als je nog bereid bent om ze over te kopen, maak je me heel blij!
Ik woon in Antwerpen, je kan me ook bereiken via lisa_romanus@hotmail.com

groetjes, Lisa

Kasumai,

Hallo,

Als je je Dalasi nog hebt wil ik ze graag meenemen wanneer ik terug naar huis ga. Bel me gerust op 0032.499.590893.
Ik kan ze in ontvangst nemen in het station van Leuven of misschien zelfs in dat van Antwerpen entraal.

Abaraka,

Eddy Van Heffen aka Bakary Tamba

Hallo, hoeveel dalasi heb je nog??
mvg
etienne

Hallo Allen,

We zijn net terug van 2 weken Gambia/Senegal. We hebben zo erg ons best gedaan om ons geld te verdelen en te verstoppen en uiteindelijk zijn we ergens in onze spullen 1000 dalasi vergeten.
Bij thuis komst zijn we het tegen gekomen… Leuk maar we hebben er niks aan. Kon het maar in euro veranderen :zon02:
Wie gaat binnenkort naar Gambia en wilt alvast wat zakgeld op zak hebben.
De koers wisselt regelmatig, zo ver weet ik is 1 euro ongeveer 37 a 38 dalasi’s. In Gambia zijn er geen vaste prijzen en zelf met euro’s wisselen kan je afdingen, maar we hoeven er niet veel voor te hebben.
Geinteresseerd? laat maar weten.

groet, Gjal

hallo, ik heb intresse in u dalasis, hoeveel wil je er voor hebben?
mvg
etienne
mollicoma@telenet.be