:cheer:
[quote="“Wereldwijzer Redactie, post:1, topic:87756"”]
Wat vind jij de 3 mooiste plekken van Spanje? Plaats ze hieronder!
[/quote]
- San Sebastian.
- Los Picos de Europa
- De witte dorpen in Andalusie
:cheer:
[quote="“Wereldwijzer Redactie, post:1, topic:87756"”]
Wat vind jij de 3 mooiste plekken van Spanje? Plaats ze hieronder!
[/quote]
1 La Palma (Canarisch eiland)
2 Picos de Europa
3 Alcantara met de Romeinse brug in de Extremadura
ik wil mijn top drie veranderen .
1 malgrat de mar
2 barcelona
3 menora
1 barcelona
2 pineda de mar
3 costa de maresme
persoonlijk vind ik de grote steden Salamanca en San Sebatian het mooiste en in het binneland de natuur van Loa Picos de Europa en Extramadura(romijnse streek).
Met groet,>>>>>>>>>>>> Fred Severs
Cordoba, Picos de Europa, Barcelona… en nog zoveel andere!
andalusië,meer bepaald:
-)Frigiliana
-)Nerja
-)Mijas
Het blijft persoonlijk, maar ik denk, dat Barcelona de mooiste stad ter wereld is. En ik ben in veel steden geweest.
Mijn lijstje van de mooiste plekken in Spanje:
1 Barcelona
2 Pyreneeën
3 Berbegal en het landschap van Aragon.
Bijna niet te beantwoorden…
Steden:
[ol]
[li]Sevilla[/li][li]Segovia[/li][li]Cáceres, Merida, Granada, Santiago[/li][/ol]Dorpjes:
[ol]
[li]Setenil de las Bodegas, Miravet[/li][li]Frigiliana, Mojácar[/li][li]Carmona, Baeza, Cuitadella, Valldemosa, Taragona[/li][/ol]Streken:
[ol]
[li]Ardales, Sierra de Cazorla[/li][li]Menorca[/li][li]Delta del Ebro[/li][/ol]En dan ben ik er nog veel vergeten…
Valencia
Barcelona
Granada
Andalucia in het algemeen met als belangrijkste steden, Sevilla, Cordoba en Granada.
Toledo om zijn rijk cultuur-historisch patrimonium en ooit hoofdstad van Spanje.
La Palma omdat het eiland in tegenstelling tot de andere 6 Canarische eilanden zo groen is en als een parel uit de zee tot hoog in de wolken reikt.
Als toemaatje, ik hou van cultuur en de kathedraal van Sevilla hoort daar zeker bij.
In de kerstperiode 2011-2012 maakte ik er deze impressie van de katedraal
[ame]Sevilla Catedral y Giralda HD1080 - YouTube
Paardrijden in la Calahorra (paardrijvakantiesinspanje.nl) en het Alhambra bezoeken.
toledo
madrid
barcelona
Sevilla,Cadiz,Malaga…:zon02:
De schitterende Sierra nevada zowel in de zomer als de winter. Overdag warm en 's avonds heerlijk koel. Je kunt hier prachtige wandelingen maken. www.labalsa.nl