Beste Ton en de rest natuurlijk,
Wij, Petra en Hans (een stel van rond de 50) gaan een reis maken door het door jullie geprezen Vietnam. De vlucht is geboekt.
Ter informatie In 2011 hebben we in Thailand rond getrokken, in 2012 hebben we Costa Rica bezocht.
Een deel van het programma heb ik alvast bedacht, maar, niets is vast…
als er iemand betere sugesties heeft hoor ik het graag.
We hoeven geen luxe hotels, als het maar netjes en schoon (liefst met eigen badkamer)
Zaterdag 19 okt, vertrek ams, 11:45 airoflot via moskou
zondag 20 okt, aankomst Hanoi, 08:20, overnachting in Hanoi, hotel?
Maandag 21 okt, Hanoi verkennen, slaaptrein naar Sapa (Lao Cai) (boeken als we in Hanoi zijn?)
dinsdag 22 okt, trekking met 1 overnachting met Sapa Sisters, (vooraf boeken denk ik? Of niet nodig?)
woensdag 23 okt, nachttrein naar Hanoi.
Donderdag 24 okt, doorreizen naar halong bay, , 1 nacht ??? (boeken op 19 okt in hanoi?)
vrijdag 25 okt, terug naar Hanoi,
zaterdag 26 okt, vertrek naar?
zondag 27 okt,
maandag 28 okt,
dinsdag 29 okt,
woensdag 30 okt,
donderdag 31 okt,
vrijdag 1 nov,
zaterdag 2 nov,
zondag 3 nov,
maandag 4 nov,
dinsdag 5 nov, vertrek naar, Hung Homestay, Can Tho (vooraf boeken? Of ter plaatse?)
woensdag 6 nov, Hung Homestay, Can Tho
donderdag 7 nov, Naar Ho Chi Minh, Hotel?
vrijdag 8 nov, verblijf in Ho Chi Minh
zaterdag 9 nov, vertrek uit Ho Chi Minh 11:05, aankomst ams 22:40 airoflot via moskou
De tussenliggende periode moet ik nog invullen.
Ik heb iets gelezen over de Dalat Easy Riders, het lijkt mij wel leuk, maar we zijn niet het meest sportieve stel
ook zag ik dat de luchthaven van Hue in oktober / november gesloten is
een stukje met de trein zou kunnen, maar ik denk dat we beter een of twee vluchten kunnen nemen? (er zitten al twee nachttreinen in naar Sapa)
alvast bedankt
Petra en Hans