Wat betekent de uitdrukking/ het gezegde
dat is nog uit de kaneeltijd?
het heeft iets met Indonesie te maken, maar gaat het om de voc tijd of…?
mvg,
Esther
Wat betekent de uitdrukking/ het gezegde
dat is nog uit de kaneeltijd?
het heeft iets met Indonesie te maken, maar gaat het om de voc tijd of…?
mvg,
Esther
Esther wil zeker meedoen aan de prijsvraag van de Kampioen ?! ![]()
Las het inderdaad in de kampioen ja, maar ben daardoor dus erg nieuwschierig geworden wat het nu betekend…
hee mensen
ik heb eens rond gekeken en het betekend ofwel de tijd van de VOC ofwel de decembermaand, omdat men toen veel kaneel gebruikte en dit lijkt mij het meest waarchijnlijke, als ik zo naar de reacties op andere forums kijk.
dus:
dat is nog uit de kaneeltijd: dat is nog uit de decembertijd:smoke:
x
He Maryono,
Met dat lang geleden wordt dan bedoeld de tijd van de VOC, zoals hier terecht reeds werd opgemerkt.
Je bent wel vergeten erbij te vermelden dat de Tai behoorlijk off-topic is met zijn reactie.
Beste Maryono,
Heb je nou echt de hele dag lopen zoeken naar deze posting ??? Volgens mij heb ik meer dan 2000 postings geplaatst hier op WW waarvan vele nuttige. Van jou ben ik nog geen enkele nuttige posting op dit forum tegengekomen, je bent echt een zielig figuur.
Maar ja, je kan er verder ook niks aan doen dat je er alles aan doet om je billemaatje Boomaap te beschermen, echt jongen, je hebt het IQ van een dooie bladluis. Typisch gevalletje van iemand die een grote mond heeft achter de computer, maar in het dagelijks leven niks te vertellen heeft…sterkte verder.
De innerlijke beschaving van de Tai blijkt maar weer overduidelijk.
Voorspelbare reactie, Off topic, met modder smijten, als moderator totaal ongeschikt.
Maryono heeft vaker jochies als jij onder handen genoemn
Sterkte verder, denk aan je hart
x
Dat is dus iemand van het management, lijkt me echt een teringlijertje
![]()
Voordat ik in 1991 naar Indonesia ging ben ik 3x in Tahiland geweest, ik vond dat een land van hoeren en slavendrijvers, ik weet niet tot welke groep deze boss behoort, maar mijn respect heppie niet. Zeker weer zo eentje die uit NL is gevlucht en zijn lul in elk gat wattie tegenkomt steekt. Ook in de loze ruimte op dit forum. Whahahaha ![]()
Dave Numan van het Thailand team schreef:
Typisch gevalletje van iemand die een grote mond heeft achter de computer, maar in het dagelijks leven niks te vertellen heeft
Dan vraag ik mij toch af of in jouw sociale leven het gebruik van de uitdrukkingen, billenmaatje en IQ van een dooie bladluis, doodgewoon zijn?
Het IQ van een “dooie bladluis” is 0 en dat staat gelijk met:
Diepe verstandelijke beperking komt slechts voor in 1% van de gevallen en duidt op een IQ van minder dan 20. Mensen die hieraan lijden, hebben behoefte aan een structurerende omgeving, zintuiglijke stimulering en voortdurend toezicht. Slechts in uitzonderlijke gevallen is er (minimale) spraak. Deze vorm werd voorheen idiotie genoemd. Idiotie staat voor idioot en is het is een verouderde term voor een persoon wiens geestelijke vermogens uitzonderlijk laag zijn. Idioot wordt tegenwoordig gebruikt als scheldwoord en is een minachtende term die wordt gebruikt om iemand ernstig te beledigen door te stellen dat zijn geestelijke vermogens uitzonderlijk laag zouden zijn.
Aangezien ik een klein beetje kan typen, lezen, rekenen en geen behoefte heb aan een gestructureerde omgeving of voortdurend toezicht vind ik jou opmerkingen een typisch gevalletje van iemand die een grote mond heeft achter de computer. Iemand die niet nadenkt voordat hij wat schrijft en indien jou reactie wel met volle overtuiging geschreven is, een ernstige belediging gericht aan mijn persoon. Bovendien een opmerking die totaal moderator onwaardig is en wat waarschijnlijk een reden is om een klacht over jou persoon te kunnen indienen.
Mvg
Maryono.
Volgens mij ging dit topic over “de kaneeltijd”. Dus mocht iemand nog aanvullingen hebben op deze uitdrukking, dan kan dat weer vanaf hier…