Hallo iedereen. Ik ga over een paar weken naar australie. Ik wou graag van darwin naar broome reizen. Dit zou ik eigenlijk met een 9 daagse tour doen maar die kan helaas niet doorgaan. Ik ben pas 17 dus ik heb geen rijbewijs. Weet iemand een handige manier van reizen in dit gebied waarmee ik toch veel kan zien. Greyhound leek me een goede optie alleen ik ben bang dat ik dan te weinig kan zien.
Alvast bedankt
Hallo René, Met wie was de trip en wat kostte die. Het stikt van de bedrijven die een 9 daagse trip van Darwin naar Broome aanbieden. Inderdaad gaat Greyhound te veel over de grote wegen.
De tour was geboekt bij kimberly adventure tours. Hij kostte 1995 AUD. Ja ik was al bang dat greyhound simpelweg de snelste route nam.
Hallo René,
google eens op: 9 days trip darwin to broome Dan komen er wel zes, zeven andere organisaties op. Allemaal tussen de 1375 en 1995
Moet lukken,
Willem
Zal ik eens doen! Dankjewel!
Ik weet dat in elk geval Intrepid een goede organisatie is die wereldwijd werkt
En dit lijkt me ook heel apart, slapen in een swag, onder de sterren. https://lostinaustralia.org/kimberley-tours/9-day-darwin-to-broome Goed dat het droge seizoen is Alleen vertrek op zaterdag, weet niet of dat een probleem is. Een week wachten in Darwin is ook niet alles.
Laat je nog even weten of het gelukt is?
Willem
Ja dat leek mij dus ook een super speciale ervaring, dat slapen onder de sterren. En rondom darwin is nog wel genoeg te doen leek mij via tours naar kakadu en lichtsfield. Ik zal even kijken voor die tour, ook wel leuk lijkt me inderdaad. Bedankt!
Na een beetje puzelen met de vliegtickets kan ik op een andere datum toch nog mee met die tour die al gepland stond. Het beste was dat de tour organisatie de kosten van het verzetten van de datums van de vliegtickets voor mij betaalde zodat ik alsnog met hun mee kan. Pure klasse en een mooi gebaar van kimberley adventure tours!
Dat past helemaal in dit straatje. http://www.tripadvisor.nl/Attraction_Review-g255066-d4800991-Reviews-Kimberley_Adventure_Tours-Darwin_Top_End_Northern_Territory.html
Hartstikke goed!