Hoi
Heb gans het forum al gelezen en uitgepluisd, erg interessant en vree leuk!!
Maar nu heb ik eigenlijk zelf een vraagje, of het hier past weet ik eigenlijk niet zo goed…
Ik ben van 4/07 tot 11/07 op vakantie geweest in hotel Perissia op 3 km van Side. En het leukste aan het hotel zelf vond ik het animatie team, (nee ik ben niet verliefd, gewoon gans onder den indruk), maar door problemen met mijn moeder (een lang verhaal) moest ik plots weg en heb ik de tijd niet gekregen om emailadressen of telefoonnummers uit te wisselen met 3 van mijn favoriete animators.
Ik heb reeds een mail gestuurd naar info van paloma, ze hebben geantwoord met een adres erin, maar die abdallah reageert niet, heb het al in het engels en het duits geprobeerd.
Nu dacht ik, Hier zijn veel mensen die in de buurt komen van dat hotel, heeft er niemand zin om voor mij op zoek te gaan naar gegevens om toch nog contact te kunnen opnemen met die gasten?
Het gaat om ‘DannyBoy’ (die altijd ‘i love my job’ roept), ‘Rambo’ en ‘Chan’…
Nee ik ben niet hopeloos op zoek achter een turks vriendje, want ik heb hier mijn tarzan al gevonden in Belgie! Maar die vakantie heeft zo’n indruk op mij nagelaten dat ik terugwil, om er een seizoen te gaan werken ofzo, en als het kan, met die gasten in de buurt, omdat ik weet dat ik er mee overeenkom, snappie?
Wie wil mij helpen?
groetjes, LoLLiePoP