Ik had een vraagje inverband met de animatie van het hotel : Bodrum Resort - World Of Wonders. Ze hebben daar zoals sommige wel zullen weten, een geweldige animatie, zou ik nu aan iemand mogen vragen of die toevallig nog contact hebben met de animatie van dit jaar, 2004, als jullie al geweest zijn en als jullie nog niet geweest zijn, kunnen jullie dan even babbelen met den Korhan en hem de groeten doen van mij, en anders ff zijn e-mailadres vragen, want wij kwamen heel goed overeen, maar ja, nu zit ik in belgië en nu denk ik vaak aan hem, dus kunnen jullie mij please helpen ?? ik wil er dingen voor truggeven ofzo, maar please, kunnen jullie mij helpen …
jammer ik ben net terug,als ik dit eerder had gelezen had ik het zeker even voor je na gevraagd.Echt jammer had graag voor je gedaan.
Heb zelf ook probleempje (niet verliefd hoor) maar had iemand beloofd fotos op te sturen,misschien ken jij hem toevallig wel.
Is kapitein op de boot van WOW(boottrip)Zijn naam is Halil zou heel graag zijn email hebben of mobiel zodat ik als nog de fotos kan geven
Of van de kok op de boot Kalim kan ook (kennen elkaar)
Nou meis wens je veel succes,je mag altijd mailen als je wil tweety2399@msn.com
Originally posted by WOW-Lover@19-07-2004, 13:30:39
** Hey iedereen ,
Ik had een vraagje inverband met de animatie van het hotel : Bodrum Resort - World Of Wonders. Ze hebben daar zoals sommige wel zullen weten, een geweldige animatie, zou ik nu aan iemand mogen vragen of die toevallig nog contact hebben met de animatie van dit jaar, 2004, als jullie al geweest zijn en als jullie nog niet geweest zijn, kunnen jullie dan even babbelen met den Korhan en hem de groeten doen van mij, en anders ff zijn e-mailadres vragen, want wij kwamen heel goed overeen, maar ja, nu zit ik in belgië en nu denk ik vaak aan hem, dus kunnen jullie mij please helpen ?? ik wil er dingen voor truggeven ofzo, maar please, kunnen jullie mij helpen …
-xxx-
Hopeloos meisje **
He wow lover, ik heb nog heel veel contact met Rambo (ook animatieteam WOW resort) dus ik kan aan hem vragen of hij het telefoonnummer of emailadres van Korhan heeft voor je? Als hij dat heeft laat ik het je weten goed. Ik ga me best voor je doen.
Ken je veel mensen van het animatieteam eigenlijk? Even nieuwsgierig ken je rambo dan ook? Dat is namelijk mijn schatje. Toevallig dat Korhan jou schatje is want rambo en korhan slapen op een kamer samen. groetjes
I am from Austria, that’s why I don’t really understand your language.
Reading your postings I think you have also met Korhan and the other animateurs in Bodrum and you want to know his e-mail address and one of you has still contact with Rambo.
I also met Korhan and I’m really sad that I don’t have his e-mail address because we had to go home one day earlier than planned.
It would be very nice if you could help me. I would be happy to get his e-mail adress. If possible, answer in English because it’s much easier for me to understand.
I do not his email yet but i will go back in september to gümbet to meet Rambo. So i will ask him Korhan his email adres ok.
If i have him i will let you know ok and maybe i will get his phonenumber because i had korhan phonenumber somewhere but i dont know where anymore terrible!! But i will look.
I hope it will help.
Sorry dat het zolang heeft geduurd voor ik iets van mij liet horen,
maar was deze site even uit het oog verloren … en mja, nu ben
ik dus terug, en ik heb wat gemaild met hem, maar weet je, het klikt
niet zo goed, volgens mij vind hij mij niet leuk, ofzo, als iemand der nog naar toe gaat dit jaar, willen jullie het dan eens navragen ofzo ?
-xxx-
Steffie ( hopeloos …)
En kennen jullie toevallig ook nog mensen van het restaurant ?
wou ik even weten …
He WOW lover was je daar weer. Ik ga over twee weken terug daarna toe. Dus moet ik wat doorgeven. Waar maak je uit op dat hij je dan niet leuk vind? Want het is zo dat ze daar natuurlijk niet erg vaak achter de computer (internet) kan vanwege de gasten.
Ik heb er heel veel zin in. Ik zit in een ander appartement maar heb wel afgesproken met Rambo die heeft namelijk dan ook een week vakantie genomen als ik daar aankom en Antonio en Daniela. Dus ik zal Korhan ook wel zien dus ik wil best wel wat doorgeven hoor. Rambo en Korhan slapen toch in dezelfde kamer.
Ik ken wel een aantal namen van de mensen in het restaurant, senol, karim Maar ik heb daar geen contact mee Ken je daar dan mensen?
groetjes
Ze hebben het ook wel erg druk daar natuurlijk en aangezien ze niet echt vaak achter de computer kunnen kruipen. Maar korhan hoorde ik gisteren van Rambo is weer terug naar school gegaan dus werk niet meer in het WOW resort. Mischien de volgende zomer wel weer hoor!!
Ja ik wist dat Antonio en Daniela gaan trouwen ze in december trouwen waarschijnelijk in Romenie. Echt heel leuk!!! Als ik daar aan kom heb ik zeg maar een soort verlovingsfeestje van hun op een boot vertelde Rambo me. Ze hebben het helemaal uitgesteld tot ze de datum wisten dat ik zeker zou komen. Echt heel tof van ze!!! Dus als ik daar ben heb ik meteen een party echt leuk!!!
Nee ik ken Ibrahim niet. KAn het niet voor me halen. Nou als ik iets door kan geven dan hoor ik het wel.
He steffie,
Ik heb gereageerd op je mail. Ik zit namelijk alleen door de weeks op me werk achter de computer dus in het weekend kan ik niet reageren vandaar.
Had eerst je berichtjes nog niet gezien, daarom duurde het zolang eer ik antwoordde, en mja begrijp ik wel dat ze daar niet veel op de computer kunnen enzo, mar ja toch … als jij daar zit, kom je daar dan wel eens op de computer ? en mja vraag hem gewoon of hij eens terug wil mailen als hij tijd heeft ofzo, en let zeker eens op Ibrahim, die is echt een lieverd ! oki ?
Hey ja ik kom heel af en toe op de computer. Maar ik zal even zeggen tegen hem als ik het tegen kom want hij is namelijk weer terug naar school gegaan. En op die andere zal ik even letten.
Ik ga volgende week donderdag dus ik ben benieuwd hoe het gaat worden allemaal. Maar ik denk wel oke.
groetjes
Duizenden thanx zijn hier wel op zijn plaats, vind ik, jij ?
Dus : thanx, thanx, thanx , …
Mja, het zal daar idd heel wat mooier weer zijn, of hier,
op deze moment is het zelfs aa neht regenen !
alvast nogmaals bedankt ! en hoe is het nog met jou ?
en wanneer ga je eigelijk ?
Dat is goed hoor. Ik had het andersom ook leuk gevonden als iemand dat voor mij zou doen.
Dat denk ik ook wel mooi weer doet al wonderen. Met mij gaat het goed alleen zoveel zin in de vakantie. Ik ga aankomende donderdagnacht weg dus kom ik om 10 voor 8 turkse tijd aan. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden met alles natuurlijk!!!
xxxx
Ik zal me best doen. Ik heb er ontzettend veel zin maar ben ook wel een beetje nerveurs.
Ik spreek je in ieder geval snel weer. Tot over 12 dagen. Vanacht om 10 voor 2 vliegen we. Ik zal alles zeggen waar ik achter kan komen.